Ups igen hihi.. ;-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Ja ik  

Kan du ik bestille de bodyer på nettet?  

Ja synes også det er dejligt vi har købt noget sammen 

Han ryster nok godt og grundigt på hovedet når han ser al det med Peter Plys   

Nej, jeg har været inde og kigge efter den og de sælger den ikke på nettet.. Øv altså!

Jeg kiggede lige mine ting igennem den anden dag, da jeg havde læst dit indlæg, jeg har os en del..

Hihi, alt dit Peter Plys er altså også bare SÅ sødt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Nej, jeg har været inde og kigge efter den og de sælger den ikke på nettet.. Øv altså!

Jeg kiggede lige mine ting igennem den anden dag, da jeg havde læst dit indlæg, jeg har os en del..

Hihi, alt dit Peter Plys er altså også bare SÅ sødt.

Ej hvor øv! Troede jeg..

Oki, synes pludselig også jeg har meget, men gik jo også amok i Peter Plys ting    Der kan ik være mere i min babykasse..  

Ja ik, måtte simpelthen også eje det!  

Anmeld

17. april 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Ej hvor øv! Troede jeg..

Oki, synes pludselig også jeg har meget, men gik jo også amok i Peter Plys ting    Der kan ik være mere i min babykasse..  

Ja ik, måtte simpelthen også eje det!  

Nej, desværre, ville så gerne have det..  Det bare så ØV, for det er simpelthen SÅ godt altså.

Ja, var det i Netto du købte det? Det er oss så sødt det Peter Plys ..
Jeg kan godt lide Hello Kitty & Barbapappa, meeen det kan jeg jo ikke købe.. Det er jo ikke kønsneutralt

Anmeld

17. april 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Nej, desværre, ville så gerne have det..  Det bare så ØV, for det er simpelthen SÅ godt altså.

Ja, var det i Netto du købte det? Det er oss så sødt det Peter Plys ..
Jeg kan godt lide Hello Kitty & Barbapappa, meeen det kan jeg jo ikke købe.. Det er jo ikke kønsneutralt

Ej hvor ærgeligt! Du tør ik vove dig ind i en h&m butik?  

Ja købte det i netto, det er vist i deres tilbudsavis, er helt vild med det! Kan også godt lide hello kitty Ved ik lige med barbapappa.. Nej det er jo desværre ik kønsneutralt 

Har fået denne varmepude med Hello Kitty, rigtig sød men ja piget. (Hvis billedet blev vedhæftet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. april 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Ej hvor ærgeligt! Du tør ik vove dig ind i en h&m butik?  

Ja købte det i netto, det er vist i deres tilbudsavis, er helt vild med det! Kan også godt lide hello kitty Ved ik lige med barbapappa.. Nej det er jo desværre ik kønsneutralt 

Har fået denne varmepude med Hello Kitty, rigtig sød men ja piget. (Hvis billedet blev vedhæftet

Ja, men måske jeg skulle vove mig ud i H&M alligevel - VIL have det, du har købt .. Er vild med det

Årh, ja sød varmepude, lige noget for mig..

Jeg tror faktisk godt jeg så det i Netto-reklamen med Peter Plys - Det er også sødt og nu kan du jo ligeså godt køre hele stilen med Peter Plys ..

Anmeld

17. april 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Ja, men måske jeg skulle vove mig ud i H&M alligevel - VIL have det, du har købt .. Er vild med det

Årh, ja sød varmepude, lige noget for mig..

Jeg tror faktisk godt jeg så det i Netto-reklamen med Peter Plys - Det er også sødt og nu kan du jo ligeså godt køre hele stilen med Peter Plys ..

Ja synes jeg da at du skal gøre, nu du så gerne vil have det! Er også vild med de små huer, har babyer, lige meget hvilken årstid de bliver født på, huer på efter fødslen? Ved du det? Har tænkt på det, nu jeg synes huerne er så søde!  

Ja ik Varmepuden er fra Matas  

Oki, ja det er jo det hihi må også nok heller få andet end kun noget med Peter Plys hihi 

Sød hagesmæk  

Anmeld

17. april 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Ja synes jeg da at du skal gøre, nu du så gerne vil have det! Er også vild med de små huer, har babyer, lige meget hvilken årstid de bliver født på, huer på efter fødslen? Ved du det? Har tænkt på det, nu jeg synes huerne er så søde!  

Ja ik Varmepuden er fra Matas  

Oki, ja det er jo det hihi må også nok heller få andet end kun noget med Peter Plys hihi 

Sød hagesmæk  

Ja, jeg tror faktisk de har hue på uanset årstid ..
Jeg har købt 4 søde huer .. Med skrift på - Det er jeg jo helt vild med.

Ja, jeg tænker også at jeg skal passe på med ikke at få for meget med skrift på - Men jeg sørger for at købe i forskellige størrelser, så det hele ikke er samtidig det skal bruges.. Hvis du forstår.

Jeg har været lige ved og købe Peter Plys nattøjet, som du har - Men må hellere holde lidt igen tænker jeg

Anmeld

17. april 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Ja, jeg tror faktisk de har hue på uanset årstid ..
Jeg har købt 4 søde huer .. Med skrift på - Det er jeg jo helt vild med.

Ja, jeg tænker også at jeg skal passe på med ikke at få for meget med skrift på - Men jeg sørger for at købe i forskellige størrelser, så det hele ikke er samtidig det skal bruges.. Hvis du forstår.

Jeg har været lige ved og købe Peter Plys nattøjet, som du har - Men må hellere holde lidt igen tænker jeg

Oki, de er også søde Men svært med str. synes jeg. Men lyder som en god ide, du har købt i forskellige str. Har mest i str. 56 og en pyjamas i 62-68 står der i den. Så får se hvornår baby kan passe den  

Oki, prøver jeg også, men noget må jeg eje, når jeg falder for det  

Anmeld

18. april 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Oki, de er også søde Men svært med str. synes jeg. Men lyder som en god ide, du har købt i forskellige str. Har mest i str. 56 og en pyjamas i 62-68 står der i den. Så får se hvornår baby kan passe den  

Oki, prøver jeg også, men noget må jeg eje, når jeg falder for det  

Jeg tror kun jeg har i str. 62 og opefter... 
Så jeg forhåbentlig sikker på baby kan passe det

Ja, jeg kender det godt..
Jeg købte 2 t-shirts igår, i hvid og grå, hvor det står I  DAD ..
Måtte eje dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.