Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
emmagirl skriver: Jaa, det kan hurtigt blive sommer
Jaa, det kan hurtigt blive sommer
Hvad købte du?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så din tråd efter jeg havde spurgt dig om hvad du købte Så søde ting
AnnL skriver: Ja så gjorde jeg det igen.. De sidste par gange jeg har været i H&M med min kæreste, har han drillet mig med om jeg igen skulle se deres babyafd. Så sagde jeg da igen ja igår, da vi var der hihi Vidste ham de to bodyer med IDad og IMom De gange jeg har vist ham noget, har han da bare rystet på hovedet, så har først købt det, når han ik var med Men vi endte da med at købe de søde bodyer, så nu har vi købt vores første babyting sammen Ja vi er vist ret så skrukke Det andet billed er beviset på at det er "farligt" at kigge i nettos tilbud.. Er jo blevet hel vild med Peter Plys til vores baby Og så faldt jeg over dette.. Kunne ik modstå det
Ja så gjorde jeg det igen..
De sidste par gange jeg har været i H&M med min kæreste, har han drillet mig med om jeg igen skulle se deres babyafd. Så sagde jeg da igen ja igår, da vi var der hihi Vidste ham de to bodyer med IDad og IMom De gange jeg har vist ham noget, har han da bare rystet på hovedet, så har først købt det, når han ik var med Men vi endte da med at købe de søde bodyer, så nu har vi købt vores første babyting sammen Ja vi er vist ret så skrukke
Det andet billed er beviset på at det er "farligt" at kigge i nettos tilbud.. Er jo blevet hel vild med Peter Plys til vores baby Og så faldt jeg over dette.. Kunne ik modstå det
emmagirl skriver: Hehe, jeg har også lige været i netto og købe Peter plys
Hehe, jeg har også lige været i netto og købe Peter plys
Stivdie skriver: Piv, piv, gisp! *Mangler en savle-smiley*Jeg skal i Netto NU!Er det er sæt eller enkeltdele?
Piv, piv, gisp! *Mangler en savle-smiley*Jeg skal i Netto NU!Er det er sæt eller enkeltdele?
Ja ik Skynd dig
De to bodyer, nattøjet og strømperne var samlet i en pakke hver, hvis det er det du mener?
Maja84 skriver: Øv vores netto har desværre ikke nonfood varer mere Øj det er sødt
Øv vores netto har desværre ikke nonfood varer mere Øj det er sødt
Ej hvor øv Der er ingen i nærheden?
AnnL skriver: Ej hvor øv Der er ingen i nærheden?
AnnL skriver: Ja måtte eje det emmagirl skrev at hun også lige havde købt noget i netto, så burde det men ved ik om det gælder overalt, men burde det vel
Ja måtte eje det emmagirl skrev at hun også lige havde købt noget i netto, så burde det men ved ik om det gælder overalt, men burde det vel
Har lige fået købt lidt. Det er lige kommet i "min" netto
Maja84 skriver: Jo i den anden ende af byen men kan tidligst blive mandag, nå m håbe der er mere ellers har vi jo nok så meget fra de to andre
Jo i den anden ende af byen men kan tidligst blive mandag, nå m håbe der er mere ellers har vi jo nok så meget fra de to andre
Oki, ja må håbe du kan få lidt tja har I vel
AnnL skriver: Oki, ja må håbe du kan få lidt tja har I vel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128