Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så gjorde jeg det igen..
De sidste par gange jeg har været i H&M med min kæreste, har han drillet mig med om jeg igen skulle se deres babyafd. Så sagde jeg da igen ja igår, da vi var der hihi Vidste ham de to bodyer med IDad og IMom De gange jeg har vist ham noget, har han da bare rystet på hovedet, så har først købt det, når han ik var med Men vi endte da med at købe de søde bodyer, så nu har vi købt vores første babyting sammen Ja vi er vist ret så skrukke
Det andet billed er beviset på at det er "farligt" at kigge i nettos tilbud.. Er jo blevet hel vild med Peter Plys til vores baby Og så faldt jeg over dette.. Kunne ik modstå det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnL skriver: Ja så gjorde jeg det igen.. De sidste par gange jeg har været i H&M med min kæreste, har han drillet mig med om jeg igen skulle se deres babyafd. Så sagde jeg da igen ja igår, da vi var der hihi Vidste ham de to bodyer med IDad og IMom De gange jeg har vist ham noget, har han da bare rystet på hovedet, så har først købt det, når han ik var med Men vi endte da med at købe de søde bodyer, så nu har vi købt vores første babyting sammen Ja vi er vist ret så skrukke Det andet billed er beviset på at det er "farligt" at kigge i nettos tilbud.. Er jo blevet hel vild med Peter Plys til vores baby Og så faldt jeg over dette.. Kunne ik modstå det
Søøødt så må i da snart igang med pb, hvis i ik er det
esioul skriver: Søøødt så må i da snart igang med pb, hvis i ik er det
Ja ik, så søøødt! Er vi ik.. endnu..
Hvor er det sødt! Har de det Peter plys i den her uge i netto???
birthee skriver: Hvor er det sødt! Har de det Peter plys i den her uge i netto???
Ja ik, måtte eje det Jeg fandt det idag i netto Ved ik om det gælder alle steder
Hehe, jeg har også lige været i netto og købe Peter plys
emmagirl skriver: Hehe, jeg har også lige været i netto og købe Peter plys
Hihi forståeligt Du har også snart din pus at give det på
Ej hvor fint. Kan godt forstå du ikke kunne holde dig fra det. Er peterplys tøjet i netto i den her uge?
mor:) skriver: Ej hvor fint. Kan godt forstå du ikke kunne holde dig fra det. Er peterplys tøjet i netto i den her uge?
Ja måtte eje det emmagirl skrev at hun også lige havde købt noget i netto, så burde det men ved ik om det gælder overalt, men burde det vel
AnnL skriver: Hihi forståeligt Du har også snart din pus at give det på
Jaa, det kan hurtigt blive sommer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128