Er dit barn/dine børn vaccineret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2013

Nettemor

KittyCatta skriver:

Nu har jeg ikke barn endnu, men når det er, skal de bestemt ikke vaccineres! 

Kan absolut ikke se nogen grund til at påføre et lille uskyldigt spædbarn levende virus i svækket grad.

Har du sat dig ind i hvad konsekvensen kan være ved ikke at få disse forebyggende vacciner ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

KittyCatta

Nettemor skriver:

Har du sat dig ind i hvad konsekvensen kan være ved ikke at få disse forebyggende vacciner ?

Ja, det har jeg.

Anmeld

12. april 2013

MortilElias2010

KittyCatta skriver:

Nu har jeg ikke barn endnu, men når det er, skal de bestemt ikke vaccineres! 

Kan absolut ikke se nogen grund til at påføre et lille uskyldigt spædbarn levende virus i svækket grad.

Jeg kan absolut ikke se nogen grund til at lade være, når min eller andres børn kan risikere at blive smittet af sygdomme, vi forsøger at få udryddet Ved at nogen forældre er så uansvarlige ikke at få deres børn vaccineret. Punktum. 

Anmeld

12. april 2013

MortilElias2010

ESV skriver:

Pigerne slipper ikke når de bliver 12 de har ganske rigtigt flyttet MFR men så har de tilføjet HPV

Ah ja jeg har kun min dreng indtil videre, så får ikke andet at vide  Tak for det 

Anmeld

12. april 2013

tarkoflen

raca skriver:

den er ikke gennemtest det er den eneste grund.. den er blevet hastet igenne. så jeg ønsker ikke at hverken mit barn eller jeg skal være forsøgskaniner..

også beskytter den jo kun mod hpv virus der overføres ved sex. så her spiller sexpartner ind.. vi opfordre vores børn til at sex er noget de venter med til de slet ikke kan vente mere og ikke bare hopper i kannen med hvem som helst. . ikke alle slags livmor hals kræft,

når man kun har 1-2 sexpartner er overførsels ricikoen også lille..

men det må min datter selv tage stilling til når hun er moden til det.. jeg vil ikke tage den når hun er 12 år.

Jeg ved ikke, om man kan sige, at den er hastet igennem, jeg har været med i forsøget i 2. omgang og det var jeg i 2002, så helt ny er den ikke...

Men det er jo heldigvis dit valg, om l skal have den eller ej

Til TS

Nu er min baby ikke kommet til verden endnu, men der er ingen tvivl om, at hun skal vaccineres efter det gældende vaccinationsprogram

Anmeld

15. april 2013

frk andreasen

ja mine børn har fået alle vaccinerne. min store skal først igen til livmoderhalskræft vaccinen når hun blir 12

Anmeld

15. april 2013

ECOchild.dk

Hej

Jo jeg har altid valgt at få ungerne vaccineret efter det officielle program.

Jeg mener det er svært som forældre at fravælge vaccinationer på barnets vegne. Jeg vil ikke påtage mig det ansvar at gå i mod forskning.

Mvh. Lotte

økologi til baby www.ecochild.dk

Anmeld

15. april 2013

raca

MortilElias2010 skriver:

Jeg kan absolut ikke se nogen grund til at lade være, når min eller andres børn kan risikere at blive smittet af sygdomme, vi forsøger at få udryddet Ved at nogen forældre er så uansvarlige ikke at få deres børn vaccineret. Punktum. 

uha.. vi har kun vac. i godt en genneration. vi ved faktisk ikke hvad konsekvenserne er af at alle bliver vac.

megen af den behanlig der var for 100 og 200 år siden. var på forsøgsbasis og i bedstefald virkningsløs, i nogle tilfælde virkede den men havde fatale konsekvenser 10-50 år efter..

ja sygdommene var skreæmmende.. men det var nok ligesåmegetpga de manglede behandlingerne og den dårlige ernæring..

at ikke vac. er ikke et uansvarligt valg, men et velovervejet og måske ganske fornuftigt valg. for nogle og forældrene der har læst for og imod er ganske udemærket istand til at forholde sig kritisk og vælge det der er rigtigt for dem... 

hvad hvis de agumenterede med at alle der lader deres børn vacc. er uansvarlige da barnet som spæd får sprøjtet alominium opløsning i årene. med halvdødt virus. der i værte tilfælde kan trikse en latent astma eller ligende alergi ? 

for det svæver stadig i det uvisse det eksplosive antal af astma og allergier måske er en følge af vacinerne forde kroppen imumforsvar får for lidt og lave og derfor går amok mod ufarlige ting. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.