Er dit barn/dine børn vaccineret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

raca

ESV skriver:

Nu er jeg KÆMPE fortaler for HPV vaccinen og er ved at få den selv, selvom jeg er en af dem der selv skal betale. Der er jo mange grunde til at prædike sikker sex for sine børn men min personlige holdning er at kan det hjælpe på en cancer type (og nyeste forskning viser at den potentielt hjælper på op mod 9 andre typer) så er den det værd.

Jeg syntes desuden det er direkte skammeligt at den ikke indgår i drengens vaccinationsprogram, de må åbenbart gerne dø af det men ikke pigerne. og det på trods af at dødeligehden blandt cancer patienter i forvejen er højere hos mændene end kvinderne.

den er ikke gennemtest det er den eneste grund.. den er blevet hastet igenne. så jeg ønsker ikke at hverken mit barn eller jeg skal være forsøgskaniner..

også beskytter den jo kun mod hpv virus der overføres ved sex. så her spiller sexpartner ind.. vi opfordre vores børn til at sex er noget de venter med til de slet ikke kan vente mere og ikke bare hopper i kannen med hvem som helst. . ikke alle slags livmor hals kræft,

når man kun har 1-2 sexpartner er overførsels ricikoen også lille..

men det må min datter selv tage stilling til når hun er moden til det.. jeg vil ikke tage den når hun er 12 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

anynom

Maja88 skriver:

Ville du ikke blive sur hvit dit barn blev alvorlig syg grundet andres fravalg

Hvis jeg skulle blive det, så ville jeg gå rundt og være et evigt surt menneske og det er livet altså for kort til

Anmeld

11. april 2013

twinny

For mig er det en selvfølge, at mine børn får de stik.

Anmeld

11. april 2013

MyLove E

Min mus har også fået alle sine. Når vi nu er ved at snakke om det skal de så ha en ved 2 års undersøgelsen????

Anmeld

11. april 2013

ESV

Tauf skriver:

Min mus har også fået alle sine. Når vi nu er ved at snakke om det skal de så ha en ved 2 års undersøgelsen????

Ikke så vidt jeg husker nej, mener tanden hedder 15 md 4 år 5 år 12 år efter dem de får som helt små

Anmeld

11. april 2013

MortilElias2010

ESV skriver:

Inspireret af den anden tråd om vaccinationer kommer her en afstemning om emnet, nu håber jeg bare jeg har gjort det rigtigt.

Ja selvfølgelig og helt hundred procent! Ville ikke have det anderledes!

Anmeld

11. april 2013

MortilElias2010

Tauf skriver:

Ikke ved 2 års, kun højde og vægt. Ej heller 3 års. Men 4 år, ja og den har de slået sammen med 12 års vaccinationen (paraplyvaccinationen, den værste af dem alle imho) så de burde slippe når de fylder 12. 

Anmeld

12. april 2013

ESV

MortilElias2010 skriver:

Ikke ved 2 års, kun højde og vægt. Ej heller 3 års. Men 4 år, ja og den har de slået sammen med 12 års vaccinationen (paraplyvaccinationen, den værste af dem alle imho) så de burde slippe når de fylder 12. 

Pigerne slipper ikke når de bliver 12 de har ganske rigtigt flyttet MFR men så har de tilføjet HPV

Anmeld

12. april 2013

KittyCatta

Nu har jeg ikke barn endnu, men når det er, skal de bestemt ikke vaccineres! 

Kan absolut ikke se nogen grund til at påføre et lille uskyldigt spædbarn levende virus i svækket grad.

Anmeld

12. april 2013

NinaNymannMadsen

begge mine er vaccineret som de skal. dog var vi lidt sent ude med 15 mdr til den bette men det var ikke meget. havde helt glemt det. kan ikke huske hvornår de forskellige vacciner ligger.

men googlede mig lige frem til dette:

http://www.netdoktor.dk/boern/fakta/boernevaccinat ioner.htm

hvis linket ikk bliver blå så bare kopiere det og sæt det ind så i kan læse det. der står hvornår de skal til undersøgelser og vaccineres.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.