Er dit barn/dine børn vaccineret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

bubba

ESV skriver:

Inspireret af den anden tråd om vaccinationer kommer her en afstemning om emnet, nu håber jeg bare jeg har gjort det rigtigt.

Min datter er ikke født endnu. Men hun SKAL vaccineres. Jeg synes det er utroligt at kun 90% af alle børn bliver vaccineret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Fenja09

ESV skriver:

Inspireret af den anden tråd om vaccinationer kommer her en afstemning om emnet, nu håber jeg bare jeg har gjort det rigtigt.

Ja min datter er vaccineret, dog har hun været senere om at få dem og mangler også stadig MFR vacc. og hun er 19 måneder. Det skyldes sygdom.

/Fenja

Anmeld

11. april 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, selvfølgelig - man kan ikke byde sit/sine barn/børn andet!

Anmeld

11. april 2013

Lilje82

Ja, han har fået alle vacciner. Har aldrig overvejet at han ikke skulle.

Anmeld

11. april 2013

Pige2009

Laulund87 skriver:

Ja kunne aldrig drømme om ikke at få hende vaccineret!

Samme her

Anmeld

11. april 2013

Pige2009

bubba skriver:

Min datter er ikke født endnu. Men hun SKAL vaccineres. Jeg synes det er utroligt at kun 90% af alle børn bliver vaccineret

Ja, det er lidt vildt...

Anmeld

11. april 2013

M (:

Jeg har stemt ja selvom Hjalte ikke er vaccineret endnu, men kan sige med næsten 100% sikkerhed at det kommer til at ske..

Anmeld

11. april 2013

raca

mine er.. de har ikke fulgt tidsprogrammet men har alle vacsinerne..

men min datter skal per aftomatik ikke HPV vacineres... jeg vil langt heldre oplyse hende om sikker sex dvs med kondom og jeg vil gerne lige havde at den bliver gennem prøvet vacsinen inden jeg ligger barn til..

jeg dømmer ikke hvad andre gør, jeg forsøger at forstå og respektere deres valg...

Anmeld

11. april 2013

lilledittemor

Selvfølgelig!

Jeg havde forresten overset at de skulle vaccineres ved 15 måneder, så da en veninde spurgte om hun var blevet det, måtte jeg svare nej, men takkede MANGE gange for at "huske" mig på det!

Anmeld

11. april 2013

ESV

mine er.. de har ikke fulgt tidsprogrammet men har alle vacsinerne..

men min datter skal per aftomatik ikke HPV vacineres... jeg vil langt heldre oplyse hende om sikker sex dvs med kondom og jeg vil gerne lige havde at den bliver gennem prøvet vacsinen inden jeg ligger barn til..

jeg dømmer ikke hvad andre gør, jeg forsøger at forstå og respektere deres valg...

Nu er jeg KÆMPE fortaler for HPV vaccinen og er ved at få den selv, selvom jeg er en af dem der selv skal betale. Der er jo mange grunde til at prædike sikker sex for sine børn men min personlige holdning er at kan det hjælpe på en cancer type (og nyeste forskning viser at den potentielt hjælper på op mod 9 andre typer) så er den det værd.

Jeg syntes desuden det er direkte skammeligt at den ikke indgår i drengens vaccinationsprogram, de må åbenbart gerne dø af det men ikke pigerne. og det på trods af at dødeligehden blandt cancer patienter i forvejen er højere hos mændene end kvinderne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.