Vil rigtig gerne høre Jeres mening :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

modesty

StephanieJ skriver:

Hun har tatoveringer ja, og hun skal have en mere med hendes yngste søns navn.

Så chancen for at hun siger nej, er ikke ligeså stor som hun ville sige ja

OK jamen så lyder det som en rigtig fin idé. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Fenja09

StephanieJ skriver:

Hej Piger.

Jeg vil rigtig gerne høre Jeres mening.

Jeg har en søster som jeg holder rigtig meget af, og som jeg har et super godt forhold til.
Vi har dog ikke altid som mindre og i de tidlige teenageår, kunnet sammen - men idag og som årene gik har vi fået et super forhold.

Jeg har så skrevet et brev til hende hvor jeg fortæller hvor meget hun betyder, samt at jeg foreslår at vi foreviger vores bånd og at vi er søstre, med en tatovering.
I brevet har jeg så tilføjet 2 idéer jeg har (hun skal selvfølgelig også komme med hendes hvis hun har nogle, så vi får den HELT rette for os).

Brevet får hun d. 27. april, og er så spændt på hendes reaktion.

Så piger, hvad syntes I - er det noget I ville blive rørt over hvis det var Jeres søster der gjorde det, og hvilken én er favoritten hos Jer?

Den med "mønsteret" er vores forbogstaver N og S flettet sammen

Vi er ikke til synlige tatoveringer, så min tanke var at få den lavet i nakken - og så er det jo heller ikke sååå langt fra hjertet

Jeg synes helt klart at den med jeres forbogstaver er mest personlig og det synes jeg en tatovering skal være. Jeg tror bare, at hvis jeg skulle have lavet en med min søster så ville jeg nøjes med hendes navn eller forbogstav flettet ind i noget andet - så altså uden mit eget navn/bogstav. Modsat ville min søster så have mit navn/bogstav tatoveret på hende.

Sød tanke!

/Fenja

Anmeld

12. april 2013

Steph_Laurits

Fenja09 skriver:

Jeg synes helt klart at den med jeres forbogstaver er mest personlig og det synes jeg en tatovering skal være. Jeg tror bare, at hvis jeg skulle have lavet en med min søster så ville jeg nøjes med hendes navn eller forbogstav flettet ind i noget andet - så altså uden mit eget navn/bogstav. Modsat ville min søster så have mit navn/bogstav tatoveret på hende.

Sød tanke!

/Fenja

Syntes bare idéen med at have en der er helt ens er god

Men der er selvfølgelig mange måder at gøre det på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.