Vil rigtig gerne høre Jeres mening :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

Monski

StephanieJ skriver:

Hej Piger.

Jeg vil rigtig gerne høre Jeres mening.

Jeg har en søster som jeg holder rigtig meget af, og som jeg har et super godt forhold til.
Vi har dog ikke altid som mindre og i de tidlige teenageår, kunnet sammen - men idag og som årene gik har vi fået et super forhold.

Jeg har så skrevet et brev til hende hvor jeg fortæller hvor meget hun betyder, samt at jeg foreslår at vi foreviger vores bånd og at vi er søstre, med en tatovering.
I brevet har jeg så tilføjet 2 idéer jeg har (hun skal selvfølgelig også komme med hendes hvis hun har nogle, så vi får den HELT rette for os).

Brevet får hun d. 27. april, og er så spændt på hendes reaktion.

Så piger, hvad syntes I - er det noget I ville blive rørt over hvis det var Jeres søster der gjorde det, og hvilken én er favoritten hos Jer?

Den med "mønsteret" er vores forbogstaver N og S flettet sammen

Vi er ikke til synlige tatoveringer, så min tanke var at få den lavet i nakken - og så er det jo heller ikke sååå langt fra hjertet

SÅ fed ide!!
- både mig, min søster og bror er ret vilde med tatoveringer så vi skal også have lavet en søskende tatovering på et tidspunkt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Steph_Laurits

3rollinger skriver:

Hejsa

Jeg ville som din soester bliver rigtig glad for saadan et brev. Om hun saa er med paa ideen om tatovering eller ej er jo ikke til at sige. Men altid naar nogen gider tage sig den ekstra tid for nogen de holder af, bliver man da altid glad.

Mht kort eller langt haar, saa taenk paa at I jo ogsaa bliver 60 aar engang, og det er faktisk de faerreste paa den alder der stadig har langt loest haar. Ja, jeg kan faktisk ikke komme paa nogen, ihvertfald "almindelige" mennesker 

Håber også hun bliver glad for tanken om ikke andet

Ja det har du selvfølgelig ret i mht. når vi bliver ældre - men der tænker jeg måske også bare lidt at den jo til den tid vil betyde ligeså meget for mig, plus at jeg jo "dengang" (altså hvis vi lige leger jeg er 60 nu), levede i en tid hvor tatoveringer jo var populært - så til den tid kan jeg nok med mine senior venner, dele historier om vores tattoos

Anmeld

11. april 2013

3rollinger

StephanieJ skriver:

Håber også hun bliver glad for tanken om ikke andet

Ja det har du selvfølgelig ret i mht. når vi bliver ældre - men der tænker jeg måske også bare lidt at den jo til den tid vil betyde ligeså meget for mig, plus at jeg jo "dengang" (altså hvis vi lige leger jeg er 60 nu), levede i en tid hvor tatoveringer jo var populært - så til den tid kan jeg nok med mine senior venner, dele historier om vores tattoos

Og det er jo ogsaa helt fint. Bare man lige har overvejet det, saa man ikke staar som 60 aarig og siger "guuud, det havde jeg slet ikke overvejet"

Anmeld

11. april 2013

Juni-barn

StephanieJ skriver:

Hej Piger.

Jeg har en søster som jeg holder rigtig meget af, og som jeg har et super godt forhold til.
Vi har dog ikke altid som mindre og i de tidlige teenageår, kunnet sammen - men idag og som årene gik har vi fået et super forhold.

Jeg har så skrevet et brev til hende hvor jeg fortæller hvor meget hun betyder, samt at jeg foreslår at vi foreviger vores bånd og at vi er søstre, med en tatovering.
I brevet har jeg så tilføjet 2 idéer jeg har (hun skal selvfølgelig også komme med hendes hvis hun har nogle, så vi får den HELT rette for os).

Så piger, hvad syntes I - er det noget I ville blive rørt over hvis det var Jeres søster der gjorde det, og hvilken én er favoritten hos Jer?

Vi er ikke til synlige tatoveringer, så min tanke var at få den lavet i nakken - og så er det jo heller ikke sååå langt fra hjertet

Synes det er en fed idemed tattoo.. Ville blive meget glad hvis jeg fik sån et brev 

har en sammen med min kusine som er som en søster for mig... Vi har vores mellemnavn som et ambigeam. 

Anmeld

11. april 2013

Steph_Laurits

Juni-barn skriver:

Synes det er en fed idemed tattoo.. Ville blive meget glad hvis jeg fik sån et brev 

har en sammen med min kusine som er som en søster for mig... Vi har vores mellemnavn som et ambigeam. 

Åh hvor jeg håber min søster tager det ligeså flot som I ville have gjort

Anmeld

11. april 2013

Kløver

God ide, men synes at alle får lavet hjerter eller initialer, så synes mere i skulle finde noget som symboliserede jer, feks to blomster, eller et eller andet som i har sammen, noget som er særligt for jer

Anmeld

11. april 2013

Steph_Laurits

Maja84 skriver:

God ide, men synes at alle får lavet hjerter eller initialer, så synes mere i skulle finde noget som symboliserede jer, feks to blomster, eller et eller andet som i har sammen, noget som er særligt for jer

Alt er jo nærmest brugt til den slags, blomster, hjerter, stjerner, tekst osv.

Men initialerne er jo om ikke andet personlige for os - for det er jo lige netop vores bogstaver

Men er nu spændt på hvad søsterlystig siger, og om hun har idéer

Anmeld

11. april 2013

Kløver

StephanieJ skriver:

Alt er jo nærmest brugt til den slags, blomster, hjerter, stjerner, tekst osv.

Men initialerne er jo om ikke andet personlige for os - for det er jo lige netop vores bogstaver

Men er nu spændt på hvad søsterlystig siger, og om hun har idéer

Så synes jeg bestemt den med jeres initialer ville være sagen

Anmeld

11. april 2013

modesty

StephanieJ skriver:

Hej Piger.

Det er så ekstremt personligt et valg at lade sin krop tatovere. Både det at gøre det og også hvordan designet skal se ud. Har hun tatoveringer i forvejen eller ved du at hun gerne vil have en? For ellers ville jeg nok mene at sandsynligheden for at hun takker nej er ret stor, selvom det er en superfin tanke. 

Anmeld

11. april 2013

Steph_Laurits

modesty skriver:

Det er så ekstremt personligt et valg at lade sin krop tatovere. Både det at gøre det og også hvordan designet skal se ud. Har hun tatoveringer i forvejen eller ved du at hun gerne vil have en? For ellers ville jeg nok mene at sandsynligheden for at hun takker nej er ret stor, selvom det er en superfin tanke. 

Hun har tatoveringer ja, og hun skal have en mere med hendes yngste søns navn.

Så chancen for at hun siger nej, er ikke ligeså stor som hun ville sige ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.