Vil rigtig gerne høre Jeres mening :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken en ville I vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.049 visninger
22 svar
14 synes godt om
11. april 2013

Steph_Laurits

Hej Piger.

Jeg vil rigtig gerne høre Jeres mening.

Jeg har en søster som jeg holder rigtig meget af, og som jeg har et super godt forhold til.
Vi har dog ikke altid som mindre og i de tidlige teenageår, kunnet sammen - men idag og som årene gik har vi fået et super forhold.

Jeg har så skrevet et brev til hende hvor jeg fortæller hvor meget hun betyder, samt at jeg foreslår at vi foreviger vores bånd og at vi er søstre, med en tatovering.
I brevet har jeg så tilføjet 2 idéer jeg har (hun skal selvfølgelig også komme med hendes hvis hun har nogle, så vi får den HELT rette for os).

Brevet får hun d. 27. april, og er så spændt på hendes reaktion.

Så piger, hvad syntes I - er det noget I ville blive rørt over hvis det var Jeres søster der gjorde det, og hvilken én er favoritten hos Jer?

Den med "mønsteret" er vores forbogstaver N og S flettet sammen

Vi er ikke til synlige tatoveringer, så min tanke var at få den lavet i nakken - og så er det jo heller ikke sååå langt fra hjertet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes da det er en rigtig sød ide! Men personligt er jeg nok ik så vild med nogen af dem (sorry) Tror hvis det var mig, ville jeg feks bare vælge 2 sammen flettet hjerter, som dem i billede 1.. Vh stine

Anmeld

11. april 2013

tarkoflen

Jeg er med på stines forslag med de to hjerter

Jeg er ikke så meget for tatoveringer, så ville nok undre mig meget, hvis min bror kom med forslaget men det er da en rigtig sød tanke, hvis l begge er til tatovering

Jeg ville dog ikke vælge en tatovering i nakken, da det jo kunne være, at man engang kunne have lyst til at blive korthåret og så kan den jo ses

Anmeld

11. april 2013

Steph_Laurits

StineW79 skriver:

Syntes da det er en rigtig sød ide! Men personligt er jeg nok ik så vild med nogen af dem (sorry) Tror hvis det var mig, ville jeg feks bare vælge 2 sammen flettet hjerter, som dem i billede 1.. Vh stine

Tak for dit svar

Den har jeg også selv haft i tankerne, og har også gemt et billede på min pc af to sammenflette hjerter.

Noget i stil med denne (dog måske lidt mindre):

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. april 2013

Steph_Laurits

tarkoflen skriver:

Jeg er med på stines forslag med de to hjerter

Jeg er ikke så meget for tatoveringer, så ville nok undre mig meget, hvis min bror kom med forslaget men det er da en rigtig sød tanke, hvis l begge er til tatovering

Jeg ville dog ikke vælge en tatovering i nakken, da det jo kunne være, at man engang kunne have lyst til at blive korthåret og så kan den jo ses

Vi er begge til tatoveringer, i begrænset omfang

Se evt. mit svar med hjerter til Stine

Min søster og jeg bliver aldrig korthåret - det er helt 100. Vi kan ikke undvære vores lange hår. Så det er der ikke fare for

Anmeld

11. april 2013

Frk. Himmelblå

StephanieJ skriver:

Hej Piger.

Jeg har en søster som jeg holder rigtig meget af, og som jeg har et super godt forhold til.
Vi har dog ikke altid som mindre og i de tidlige teenageår, kunnet sammen - men idag og som årene gik har vi fået et super forhold.

Jeg har så skrevet et brev til hende hvor jeg fortæller hvor meget hun betyder, samt at jeg foreslår at vi foreviger vores bånd og at vi er søstre, med en tatovering.
I brevet har jeg så tilføjet 2 idéer jeg har (hun skal selvfølgelig også komme med hendes hvis hun har nogle, så vi får den HELT rette for os).

Så piger, hvad syntes I - er det noget I ville blive rørt over hvis det var Jeres søster der gjorde det, og hvilken én er favoritten hos Jer?

Vi er ikke til synlige tatoveringer, så min tanke var at få den lavet i nakken - og så er det jo heller ikke sååå langt fra hjertet

Det er da en sød tanke, - personligt er jeg slet ikke til tatoveringer, men vil mene, at HVIS jeg var, kunne det være mere originalt med dansk tekst. Altså sØster. 

Hjerterne bryder jeg mig ikke så meget om. Og heller ikke initialerne... 

Men hvor må hun - uanset om hun kan li' tatoveringer eller ej - da blive glad for den smukke, søde tanke 

Anmeld

11. april 2013

Steph_Laurits

Frk. Himmelblå skriver:

Det er da en sød tanke, - personligt er jeg slet ikke til tatoveringer, men vil mene, at HVIS jeg var, kunne det være mere originalt med dansk tekst. Altså sØster. 

Hjerterne bryder jeg mig ikke så meget om. Og heller ikke initialerne... 

Men hvor må hun - uanset om hun kan li' tatoveringer eller ej - da blive glad for den smukke, søde tanke 

Tusind tak for dit svar

Havde også prøvet at skrive "søster" - men syntes ikke det så pænt ud, derfor Sister

Jeg er spændt på hendes reaktion, men hun får også at vide at jeg ikke bliver skuffet hvis hun ikke syntes om det

Anmeld

11. april 2013

LilleLene

StephanieJ skriver:

Hej Piger.

det lyder præcis som min søsters og mit forhold

vi er bedste veninder nu

vi skal have lavet 2 hjerter der fletter sammen, lidt ala det der er bag efter "sister"

så det er den jeg har stem på

Anmeld

11. april 2013

Steph_Laurits

LilleLene skriver:

det lyder præcis som min søsters og mit forhold

vi er bedste veninder nu

vi skal have lavet 2 hjerter der fletter sammen, lidt ala det der er bag efter "sister"

så det er den jeg har stem på

Hvor dejligt at høre

Ja det er nok også det der er mest traditionelt hvis man skal have søskende tattoo

Anmeld

11. april 2013

3rollinger

StephanieJ skriver:

Vi er begge til tatoveringer, i begrænset omfang

Se evt. mit svar med hjerter til Stine

Min søster og jeg bliver aldrig korthåret - det er helt 100. Vi kan ikke undvære vores lange hår. Så det er der ikke fare for

Hejsa

Jeg ville som din soester bliver rigtig glad for saadan et brev. Om hun saa er med paa ideen om tatovering eller ej er jo ikke til at sige. Men altid naar nogen gider tage sig den ekstra tid for nogen de holder af, bliver man da altid glad.

Mht kort eller langt haar, saa taenk paa at I jo ogsaa bliver 60 aar engang, og det er faktisk de faerreste paa den alder der stadig har langt loest haar. Ja, jeg kan faktisk ikke komme paa nogen, ihvertfald "almindelige" mennesker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.