14 HELT tomme ægblærer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Vil bare lige sige,at det ikke har noget med medicinen at gøre,om der er æg i folliklerne,sådan er folliklen 'født',og fakta er at der som udgangspunkt,kun er æg i 80% af vores follikler,lige gyldig om vi bliver stimuleret eller ej.

Så der er ikke noget du selv kunne have gjort anderledes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

stinejensen_600@jubii.dk

ønskebarn74 skriver:

nej.. Det er vores første forsøg med det..

men vi har været igennem 5 reagensglas forsøg..

og de fandt ud af at min krop havde brug for lidt ekstra tid til ægmodningen..

Okay er i igang i det private nu så , eller har i haft nogle på frys ? Hvordan har du haft det når du har været igennem 5 ivf forsøg ?

Anmeld

15. april 2013

stinejensen_600@jubii.dk

Mor_til_2_unger skriver:

Vil bare lige sige,at det ikke har noget med medicinen at gøre,om der er æg i folliklerne,sådan er folliklen 'født',og fakta er at der som udgangspunkt,kun er æg i 80% af vores follikler,lige gyldig om vi bliver stimuleret eller ej.

Så der er ikke noget du selv kunne have gjort anderledes.

Okay det er rart at vide.. Har bare ikke været udsat for 1. gang at der ikke var et eneste , det er mig en meget stor gåde stadigvæk , om der har været æg , men de bare ikke har løsnet sig eller hva pokker der lige er gået galt denne gang. Sidst var der da 8 æg på Gonal F , hvis bare lægerne vidste hvorfor. Men de ved det ikke. De mente det måske kunne være fordi jeg ikke har reageret på Menopur.  Men ingen andre kender til eller kender nogen der har stået i samme situation...

Anmeld

15. april 2013

stinejensen_600@jubii.dk

**Ønskebabyen skriver:

Jeg har ikke prøvet heeelt det samme, men sidste forsøg hos os endte heller ikke med en oplægning.

Jeg fik også taget 14 æg ud på samme størrelse som dig, de var bare i så ringe kvalitet at der ikke var nogen til oplægning. Jeg har i begge mine forsøg været i lang protokol og på Gonal-F. De vidste åbenbart fra første forsøg at jeg ikke reagerede super godt på Gonal-F, men valgte at give mig det anden gang også, uden jeg anede noget om at det ikke var det bedste for mig.
Hvis der bliver et næste forsøg, skal jeg istedet for Gonal-F have Fostimon

Det er næsten også helt frustrende og stå den situation med at kvaliteten var ringe...  

Nej synes heller ikke rigtig man får klar info - for ved heller ikke hvorfor de skiftede fra Gonal F til Menopur hvis jeg i første forsøg havde okay æg og befrugtning. Det præp du snakker om har jeg ikke hørt om før - hva er det for noget ?  Har kun hørt om Pegotime , Gonal F og Menopur...

Anmeld

15. april 2013

ønskebørn74

stinejensen_600@jubii.dk skriver:

Okay er i igang i det private nu så , eller har i haft nogle på frys ? Hvordan har du haft det når du har været igennem 5 ivf forsøg ?

Dette er det sidste i det offentlige.. Og vi har stadig 6 æg på frys fra denne cyklus.. Og hyænes det er ved at være hårdt.. 

Anmeld

15. april 2013

stinejensen_600@jubii.dk

Maja84 skriver:

Vi har 2 økobørn, som lykkedes trods pco, men da min pco er forværret og skulle i behandling for det, passede det bedst ind at forsøge med den sidste nu, af flere årsager. Har desværre fået flere cyster pga den forværrede pco, og har pt ikke kunne teste positiv for æl så de vil lave kunstig cyklus, både mens og æl
Hvad med dig ?

Okay det var da dejligt at i har øko børn

Jeg har også pcos - normalvægtig. Har fået af vide at de mener jeg har ægløsning af mig selv , men min kæreste har meget lav sædkvali.. Derfor laver de icsi...

Er også  på Metformin da vi gerne vil have baby , spurgte bare lægen derude og så fik jeg det , uden og vide om jeg egentlig er insulinresistent. Hva gener har du af PCO en ?

Anmeld

15. april 2013

stinejensen_600@jubii.dk

ønskebarn74 skriver:

Dette er det sidste i det offentlige.. Og vi har stadig 6 æg på frys fra denne cyklus.. Og hyænes det er ved at være hårdt.. 

Hvor langt er du nået i beh. nu ? Så skal der bare ventes og håbes Det er flot klaret og gå igennem så meget - har tit tænkt på at jeg ikke må ryge ned i "et sort hul" og det er trodsalt kun vores 2. forsøg..

Anmeld

15. april 2013

ønskebørn74

stinejensen_600@jubii.dk skriver:

Hvor langt er du nået i beh. nu ? Så skal der bare ventes og håbes Det er flot klaret og gå igennem så meget - har tit tænkt på at jeg ikke må ryge ned i "et sort hul" og det er trodsalt kun vores 2. forsøg..

Jeg skal have taget blodprøve d. 23/4 ruger på 2 perfekte 4 cellede friske æg..

Anmeld

15. april 2013

stinejensen_600@jubii.dk

modesty skriver:

Øv hvor nedtur.  Spurgte du på klinikken hvad det skyldtes? Som en anden skriver, var det en mulighed at du allerede havde haft ægløsning? Ægblærerne fyldes jo op med væske igen efter ægløsning og ligner på den måde en "tom" ægblære.

Trøst dig selv med at det i det mindste ikke tæller som et forsøg. 

Lægerne vidste ikke hva det skyldtes lige i øjeblikket... Hvis jeg selv havde haft ægløsning så ville der vel også være nogle æg tilbage , hvis man kun frigiver et æg i hver cyklus normalt hvor man ikke er stimuleret...

Ja heldigvis tæller forsøget ikke , men VENTETIDEN er noget møg. Eftersom det lige gik op af bakke , falder man hurtig ned igen øv.  

Anmeld

15. april 2013

stinejensen_600@jubii.dk

ønskebarn74 skriver:

Jeg skal have taget blodprøve d. 23/4 ruger på 2 perfekte 4 cellede friske æg..

Ej hvor spændende!

Har tit tænkt på at hvis vi må vælge og der er æg til det vil vi også gerne have 2 op.

MEN som hovedregl gør de det ikke hvis kvinden er under 37. Hvor går du henne ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.