14 HELT tomme ægblærer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

stinejensen_600@jubii.dk

Maja84 skriver:

Har ingen erfaring, men vi skal igang med iui om 1.5-2.5 mdr alt efter hvordan mens falder, men er jo nok helt anderledes end hormoner ved ivf

Ja det er nok noget andet... Har du et barn i forvejen ? Hva skyldes at du / i skal i beh. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

ønskebørn74

stinejensen_600@jubii.dk skriver:

Ja forstår ikke at der ingen æg var overhovedet... Er det ik 36 timer før udtagning man skal have den ?

For de fleste jo.. Men jeg fik min 38 timer før, var også på menopur..

Anmeld

10. april 2013

stinejensen_600@jubii.dk

ønskebarn74 skriver:

For de fleste jo.. Men jeg fik min 38 timer før, var også på menopur..

Hmm underligt... troede det var ens ved alle...  Er du blevet gravid på Menopur?

Anmeld

10. april 2013

ønskebørn74

Hmm underligt... troede det var ens ved alle...  Er du blevet gravid på Menopur?

nej.. Det er vores første forsøg med det..

men vi har været igennem 5 reagensglas forsøg..

og de fandt ud af at min krop havde brug for lidt ekstra tid til ægmodningen..

Anmeld

11. april 2013

Lisbeth1985

Arg,hvor er det uretfærdigt!! Jeg krydser fingre for,at det går bedre næste gang<3

Anmeld

11. april 2013

CroQuis

Ej det var godt nok ærgerligt da

Som en anden skriver, kan det måske have ladet sig gøre at du har fået ÆL-sprøjten for sent og har nået at få ægløsning af dig selv? Eller også ville ægblærerne nok også forsvinde  Bare tanker herfra.

Men kan i så få et ekstra forsøg fordi der ikke var nogle æg?

Og giver dig helt ret i at fertilitetsbehandling er virkelig hårdt !

for jer næste gang

Anmeld

11. april 2013

modesty

Hej alle i herlige mennesker derude..

Er bare SÅ frustreret - min kæreste og jeg er igang med vores 2. forsøg i offentlig regi.

Var til ægudtagning idag - folikilerne var fine store 17 - 22mm , omkring 14 stk. Men alle sammen var tomme denne gang - har været på Menopur kort protokol ligesom i vores 1 forsøg, der fik jeg bare Gonal F i stedet for men der havde vi da æg og befrugtning / oplægning , men det satte sig bare ikke fast.

Nu er mit spørgsmål så om der er andre der har prøvet noget lignende uden et eneste æg!? og evt. erfaringer med Menopur - min krop har åbenbart overhovedet ik reageret på det..

Håber så meget at vi får lov at blive forældre (på et eller andet tidspunkt)

Puhaa... fertilitetsverdenen er godt nok hård efterhånden... Øv..

Lige lidt frustrationer herfra, håber i kommer med jeres erfaringer

Øv hvor nedtur.  Spurgte du på klinikken hvad det skyldtes? Som en anden skriver, var det en mulighed at du allerede havde haft ægløsning? Ægblærerne fyldes jo op med væske igen efter ægløsning og ligner på den måde en "tom" ægblære.

Trøst dig selv med at det i det mindste ikke tæller som et forsøg. 

Anmeld

11. april 2013

Kløver

Ja det er nok noget andet... Har du et barn i forvejen ? Hva skyldes at du / i skal i beh. ?

Vi har 2 økobørn, som lykkedes trods pco, men da min pco er forværret og skulle i behandling for det, passede det bedst ind at forsøge med den sidste nu, af flere årsager. Har desværre fået flere cyster pga den forværrede pco, og har pt ikke kunne teste positiv for æl så de vil lave kunstig cyklus, både mens og æl
Hvad med dig ?

Anmeld

11. april 2013

**Ønskebabyen

Hej alle i herlige mennesker derude..

Er bare SÅ frustreret - min kæreste og jeg er igang med vores 2. forsøg i offentlig regi.

Var til ægudtagning idag - folikilerne var fine store 17 - 22mm , omkring 14 stk. Men alle sammen var tomme denne gang - har været på Menopur kort protokol ligesom i vores 1 forsøg, der fik jeg bare Gonal F i stedet for men der havde vi da æg og befrugtning / oplægning , men det satte sig bare ikke fast.

Nu er mit spørgsmål så om der er andre der har prøvet noget lignende uden et eneste æg!? og evt. erfaringer med Menopur - min krop har åbenbart overhovedet ik reageret på det..

Håber så meget at vi får lov at blive forældre (på et eller andet tidspunkt)

Puhaa... fertilitetsverdenen er godt nok hård efterhånden... Øv..

Lige lidt frustrationer herfra, håber i kommer med jeres erfaringer

Jeg har ikke prøvet heeelt det samme, men sidste forsøg hos os endte heller ikke med en oplægning.

Jeg fik også taget 14 æg ud på samme størrelse som dig, de var bare i så ringe kvalitet at der ikke var nogen til oplægning. Jeg har i begge mine forsøg været i lang protokol og på Gonal-F. De vidste åbenbart fra første forsøg at jeg ikke reagerede super godt på Gonal-F, men valgte at give mig det anden gang også, uden jeg anede noget om at det ikke var det bedste for mig.
Hvis der bliver et næste forsøg, skal jeg istedet for Gonal-F have Fostimon

Anmeld

11. april 2013

Putomanen

Årh, kæmpe det må være rigtig hårdt.
Som nogle andre foreslår, ville jeg også tage en snak med klinikken om, hvad der kan være gået galt. Jeg håber at de kan finde en god løsning til dig, så du ikke skal igennem dette igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.