14 HELT tomme ægblærer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.744 visninger
38 svar
1 synes godt om
10. april 2013

stinejensen_600@jubii.dk

Hej alle i herlige mennesker derude..

Er bare SÅ frustreret - min kæreste og jeg er igang med vores 2. forsøg i offentlig regi.

Var til ægudtagning idag - folikilerne var fine store 17 - 22mm , omkring 14 stk. Men alle sammen var tomme denne gang - har været på Menopur kort protokol ligesom i vores 1 forsøg, der fik jeg bare Gonal F i stedet for men der havde vi da æg og befrugtning / oplægning , men det satte sig bare ikke fast.

Nu er mit spørgsmål så om der er andre der har prøvet noget lignende uden et eneste æg!? og evt. erfaringer med Menopur - min krop har åbenbart overhovedet ik reageret på det..

Håber så meget at vi får lov at blive forældre (på et eller andet tidspunkt)

Puhaa... fertilitetsverdenen er godt nok hård efterhånden... Øv..

Lige lidt frustrationer herfra, håber i kommer med jeres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

optimistmor

Erfaringer har jeg ingen af men et  samt masser af held og lykker er nu sendt jeres vej

Anmeld

10. april 2013

ønskebørn74

stinejensen_600@jubii.dk skriver:

Er bare SÅ frustreret - min kæreste og jeg er igang med vores 2. forsøg i offentlig regi.

Var til ægudtagning idag - folikilerne var fine store 17 - 22mm , omkring 14 stk. Men alle sammen var tomme denne gang - har været på Menopur kort protokol ligesom i vores 1 forsøg, der fik jeg bare Gonal F i stedet for men der havde vi da æg og befrugtning / oplægning , men det satte sig bare ikke fast.

Nu er mit spørgsmål så om der er andre der har prøvet noget lignende uden et eneste æg!? og evt. erfaringer med Menopur - min krop har åbenbart overhovedet ik reageret på det..

Lyder som om du skulle havde haft ægmodnings sprøjten før...

ØV.. 

Anmeld

10. april 2013

stinejensen_600@jubii.dk

ønskebarn74 skriver:

Lyder som om du skulle havde haft ægmodnings sprøjten før...

ØV.. 

Ja forstår ikke at der ingen æg var overhovedet... Er det ik 36 timer før udtagning man skal have den ?

Anmeld

10. april 2013

stinejensen_600@jubii.dk

optimistmor skriver:

Erfaringer har jeg ingen af men et  samt masser af held og lykker er nu sendt jeres vej

Takker - håber det hjælper lidt næste gang...

Anmeld

10. april 2013

Kløver

Har ingen erfaring, men håber og krydser for det går bedre næste gang

Anmeld

10. april 2013

tarkoflen

Øv hvor er det træls for jer har ikke prøvet, at alle ægblærer var tomme, kun at der ingen befrugtede æg var!

Det er bare så pisse hårdt, for at sige det lidt pænt!

Min krop reagerede fint på menopur, men det er jo forskelligt! Mon ikke de prøver noget andet næste gang?

for det snart er jeres tur!

Anmeld

10. april 2013

MortilElias2010

NOT fair 

Anmeld

10. april 2013

stinejensen_600@jubii.dk

Maja84 skriver:

Har ingen erfaring, men håber og krydser for det går bedre næste gang

Mange tak... Hvor er det dejligt....

Bare det ik er mig der er "helt ved siden af" mht. at der ingen æg var denne gang.. Kunne godt bruge der var nogen som havde stået i samme situation eller lign.

Anmeld

10. april 2013

Kløver

Mange tak... Hvor er det dejligt....

Bare det ik er mig der er "helt ved siden af" mht. at der ingen æg var denne gang.. Kunne godt bruge der var nogen som havde stået i samme situation eller lign.

Har ingen erfaring, men vi skal igang med iui om 1.5-2.5 mdr alt efter hvordan mens falder, men er jo nok helt anderledes end hormoner ved ivf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.