Alberte ska sove på eget værelse suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
B&J skriver:

ej hvor er det dejligt at læse, at alberte havde sove godt på egen værelse og det var jo helt perfekt når Thea lige havde behov for mor og far

Ja alberte er bare en dejlig lille dygtig baby. Tror også bare det er være for mig. Og tænker at om et par dage, når hun har vænnet sig til værelseset, så kommer hun over i tremmesengen.

Suk tænk hvis der aldrig mere ska sove en dejlig, lille, blød baby i vores vugge?! Det er da en trist tanke! Må lige ha fat i min søster, og siger at nu må de godt snart komme i gang.!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Tulle28

Åh den dag "frygter" jeg også Min yngste er kun 7 mdr og det haster bestemt ikke. Min store var også 8 mdr ligesom Thea og der synes jeg heller ikke hun var for lille, selvom det da godt nok også var underligt de første par nætter. Jeg nyder virkelig at putte med den lille denne gang, måske fordi vi ikke skal have flere børn, så nyder man dem lige det ekstra

Hvordan er det gået så?

Anmeld

11. april 2013

B&J

StineW79 skriver:

Ja alberte er bare en dejlig lille dygtig baby. Tror også bare det er være for mig. Og tænker at om et par dage, når hun har vænnet sig til værelseset, så kommer hun over i tremmesengen.

Suk tænk hvis der aldrig mere ska sove en dejlig, lille, blød baby i vores vugge?! Det er da en trist tanke! Må lige ha fat i min søster, og siger at nu må de godt snart komme i gang.!! Vh stine

jaaa så må hun komme igang så der kan komme en nuttet baby der i igen .. for det går da ikke den skal stå kold og tom

Anmeld

11. april 2013

StineW79

Tulle28 skriver:

Åh den dag "frygter" jeg også Min yngste er kun 7 mdr og det haster bestemt ikke. Min store var også 8 mdr ligesom Thea og der synes jeg heller ikke hun var for lille, selvom det da godt nok også var underligt de første par nætter. Jeg nyder virkelig at putte med den lille denne gang, måske fordi vi ikke skal have flere børn, så nyder man dem lige det ekstra

Hvordan er det gået så?

Ja jeg tænker også om jeg føler sådan, fordi vi nok ik ska flere end de 2 børn vi har?! Har sagt til kærsten, at med de dejlige unger vi laver, ku vi da godt få 10 stk, MEEEN han mener 2 må være nok I hvert fald lige nu.... 

Det gik rigtig fint med at sove på eget værelse i nat, og tror det var en perfekt beslutning, for thea vågnede kl ca 21, at nu havde hun også ondt i øret, så hun fik panodil, og kom ind og ligge i vores seng. Godt nok sov hun hele natten, men hun hostede en del og rumsterede en del, så hun havde nok fået vækket alberte hvis det var! Vh stine

Anmeld

11. april 2013

StineW79

B&J skriver:

jaaa så må hun komme igang så der kan komme en nuttet baby der i igen .. for det går da ikke den skal stå kold og tom

Hende og kærsten ville få de smukkeste og højeste børn, tror jeg. Hun er 1.80 høj og han er næsten 2meter høje, så det er ik sikkert de ville ku ligge i vores vugge ret længe, men pyt bare den ku blive brugt..

Og ellers har jeg sagt til min kærste at vi bare må få nogle flere babyer... Selvom han nu mener 2 må være nok Vh stine

Anmeld

11. april 2013

B&J

StineW79 skriver:

Hende og kærsten ville få de smukkeste og højeste børn, tror jeg. Hun er 1.80 høj og han er næsten 2meter høje, så det er ik sikkert de ville ku ligge i vores vugge ret længe, men pyt bare den ku blive brugt..

Og ellers har jeg sagt til min kærste at vi bare må få nogle flere babyer... Selvom han nu mener 2 må være nok Vh stine

jaaa de vil få super høje børn hvis de ikke arver højden på bedste forædlerne, for min mor og far er mellem høje og ak ja mig og mine 2 søster vi er max 163 og 155 og deres højder hihihihhiih

jaaa må på kysse lidt ekstra på kæresten så i kan få en mere

Anmeld

11. april 2013

StineW79

B&J skriver:

jaaa de vil få super høje børn hvis de ikke arver højden på bedste forædlerne, for min mor og far er mellem høje og ak ja mig og mine 2 søster vi er max 163 og 155 og deres højder hihihihhiih

jaaa må på kysse lidt ekstra på kæresten så i kan få en mere

Min svogers forældre er begge ret høje, og vores forældre er også høje, så tror næsten ik det ka undgåes. Her er jeg vist også blevet "snydt" på højden i forhold til de andre, for jeg er " kun " 1.68 høj. Ik at jeg overhovedet klager 

Tror nu alligevel at der kommer til at gå et par år, HVIS vi sku ha en mere! Vh stine

Anmeld

11. april 2013

B&J

StineW79 skriver:

Min svogers forældre er begge ret høje, og vores forældre er også høje, så tror næsten ik det ka undgåes. Her er jeg vist også blevet "snydt" på højden i forhold til de andre, for jeg er " kun " 1.68 høj. Ik at jeg overhovedet klager 

Tror nu alligevel at der kommer til at gå et par år, HVIS vi sku ha en mere! Vh stine

Jaaa så bliver det høje børn, ja hvad skete der lige med dig du fik ikke nok gro pulver som barn lige som os andre små mini putter hihihihih

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.