Alberte ska sove på eget værelse suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hvordan mon det gik?

Har i fået sovet lidt alle sammen?

Jeg synes bestemt heller ikke det var sjovt da mine piger rykkede ind på deres værelser - de var også begge lidt over et år før det skete

Nu er de 2 og 4 - og sover stadig ofte hos os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Elling <3<3

Det er også bare et stort skridt, når de sådan skal til at sove for sig selv...

Håber det kommer til at gå godt

Anmeld

11. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
AnjaM skriver:

Hvordan mon det gik?

Har i fået sovet lidt alle sammen?

Jeg synes bestemt heller ikke det var sjovt da mine piger rykkede ind på deres værelser - de var også begge lidt over et år før det skete

Nu er de 2 og 4 - og sover stadig ofte hos os

Det gik over alt forventning! Men det var godt alberte var kommet på eget værelse, for thea vågnede grædende kl 21.30, fordi hun nu har fået ondt i øret, så hun kom ind i vores seng. Tror først hun sov rigtig igen omkring kl 23.

Alberte sov hele natten fra kl 21-7.30. Så håber vi er tilbage på rette spor. Og faktisk sov jeg også rigtig godt, så et var ik så dumt!! Vh stine

Anmeld

11. april 2013

StineW79

Elling <3<3 skriver:

Det er også bare et stort skridt, når de sådan skal til at sove for sig selv...

Håber det kommer til at gå godt

Ja første nat er gået over alt forventning. Vi har alle sovet hele natten, for første gang i en uge, så det var dejligt!!

Tror nu også at det er svære for mig, end for alberte Vh stine

Anmeld

11. april 2013

christina92

StineW79 skriver:

Ja i nat ska alberte for første gang i 9 mdr prøve at sove på eget værelse, og puha det bliver hårdt.. Altså hårdt for mig!! 

Alberte plejer at sove i sin vugge ved siden af mig, og nu ska hun på eget værelse, og jeg ka næsten ik nænne det, men thea er forkølet og hoster en del, så hun kommer listede ind til os om natten og vækker alberte, som så holder fest. 

Øv jeg er slet ik klar endnu Hun er jo min lille baby! Vh stine

Det er ikke sjovt! Bare hold målet for øje, at det er for at hun kan sove bedre.

Hilsen en mor som lige præcis overlevede ½ time første nat så blev hun hentet igen

Anmeld

11. april 2013

StineW79

christina92 skriver:

Det er ikke sjovt! Bare hold målet for øje, at det er for at hun kan sove bedre.

Hilsen en mor som lige præcis overlevede ½ time første nat så blev hun hentet igen

Hun sover endelig igennem de fleste nætter ( 5 ud af 7) , så det er ik det jeg ka klage over. Men nu hvor thea ik er helt frisk og hoster som en lille søløve, så vækker hun os alle. 

Og vi havde lige en hel mdr, hvor kærsten og thea var syge på skift, hvor de konstant vækkede mig og alberte, så vi endte med at sove i stuen. Så jeg bestemte at vi sku i gang med en større omrokering, så thea fik større værelse, også alberte ku få thea's gamle værelse. Men det er et større projekt der nu har taget 14 dage! Vh stine

Anmeld

11. april 2013

Elling <3<3

StineW79 skriver:

Ja første nat er gået over alt forventning. Vi har alle sovet hele natten, for første gang i en uge, så det var dejligt!!

Dejligt at høre

Anmeld

11. april 2013

Elling <3<3

StineW79 skriver:

Dejligt at høre

Anmeld

11. april 2013

B&J

ej hvor er det dejligt at læse, at alberte havde sove godt på egen værelse og det var jo helt perfekt når Thea lige havde behov for mor og far

Anmeld

11. april 2013

christina92

StineW79 skriver:

Hun sover endelig igennem de fleste nætter ( 5 ud af 7) , så det er ik det jeg ka klage over. Men nu hvor thea ik er helt frisk og hoster som en lille søløve, så vækker hun os alle. 

Og vi havde lige en hel mdr, hvor kærsten og thea var syge på skift, hvor de konstant vækkede mig og alberte, så vi endte med at sove i stuen. Så jeg bestemte at vi sku i gang med en større omrokering, så thea fik større værelse, også alberte ku få thea's gamle værelse. Men det er et større projekt der nu har taget 14 dage! Vh stine

Ja det har da været en større omgang!

Kan godt forstå det ikke længere fungere når nu Thea er en lille søløve

Håber det kommer til at gå nemt og smertefrit, for jer begge  og at Thea snart er ovenpå igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.