Alberte ska sove på eget værelse suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
27 svar
9 synes godt om
10. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja i nat ska alberte for første gang i 9 mdr prøve at sove på eget værelse, og puha det bliver hårdt.. Altså hårdt for mig!! 

Alberte plejer at sove i sin vugge ved siden af mig, og nu ska hun på eget værelse, og jeg ka næsten ik nænne det, men thea er forkølet og hoster en del, så hun kommer listede ind til os om natten og vækker alberte, som så holder fest. 

Øv jeg er slet ik klar endnu Hun er jo min lille baby! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Frk.S

10. april 2013

StineW79

Frk.S skriver:

Tak!! Vh stine

Anmeld

10. april 2013

Moma

Det er bare et af mange skridt - de bliver så store så hurtigt! Men det kender du jo fra storesøster.

Anmeld

10. april 2013

Team Putte

StineW79 skriver:

Ja i nat ska alberte for første gang i 9 mdr prøve at sove på eget værelse, og puha det bliver hårdt.. Altså hårdt for mig!! 

Alberte plejer at sove i sin vugge ved siden af mig, og nu ska hun på eget værelse, og jeg ka næsten ik nænne det, men thea er forkølet og hoster en del, så hun kommer listede ind til os om natten og vækker alberte, som så holder fest. 

Øv jeg er slet ik klar endnu Hun er jo min lille baby! Vh stine

Årh jeg føler med dig! min Ida er 9 1/2 måned og jeg er bare heller ik klar til hun kommer på eget værelse endnu! stort kram til dig!dig!

Anmeld

10. april 2013

StineW79

Moma skriver:

Det er bare et af mange skridt - de bliver så store så hurtigt! Men det kender du jo fra storesøster.

Ja men syntes på en måde bare tiden er fløjet afsted med alberte, og ka næsten slet ik forstå hun allerede er blevet så stor. 

Og det er endelig skørt at jeg syntes det er svært at hun ska på eget værelse nu, for thea var kun 8 mdr og MEGET mindre. Vh stine

Anmeld

10. april 2013

StineW79

Team Putte skriver:

Årh jeg føler med dig! min Ida er 9 1/2 måned og jeg er bare heller ik klar til hun kommer på eget værelse endnu! stort kram til dig!dig!

Ih hvor er det altså også vildt!

Ville ønske at vi alle bare ku putte sammen, men det ville vist kræve en meget større seng, for thea fylder mere end 2 voksende mænd vh stine

Anmeld

10. april 2013

Hulubulu86

Foeler med dig..

Min dreng er 19mdr og sover stadig sammen med os. Han ligger og putter i min seng nu (tror jeg skal ind og putte med ham snart).

Vi har lige faaet en 3vaerelses men jeg er stadig ikke klar til at han skal sove selv

Anmeld

10. april 2013

StineW79

UmmA skriver:

Foeler med dig..

Min dreng er 19mdr og sover stadig sammen med os. Han ligger og putter i min seng nu (tror jeg skal ind og putte med ham snart).

Vi har lige faaet en 3vaerelses men jeg er stadig ikke klar til at han skal sove selv

Det er også bare dejligt at putte sammen, alle sammen. Og så længe man sover godt, så er det hyggeligt! 

Vi sov alle sammen sammen, da jeg var barn, og jeg fik først mit eget rigtigte værelse da jeg var ca 9 år. Ka stadig huske at jeg græd, fordi jeg syntes det var så hyggeligt at sove sammen alle 4 vh stine

Anmeld

11. april 2013

Team Putte

StineW79 skriver:

Ih hvor er det altså også vildt!

Ville ønske at vi alle bare ku putte sammen, men det ville vist kræve en meget større seng, for thea fylder mere end 2 voksende mænd vh stine

Hehe Ja de har det med at ligge noget uroligt de små! D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.