HADER okey-beskeder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

Nadia&Daniel

Lady Marion <3 skriver:

Nårhh  det er den aldresgruppe ,, Det er ganske enkelt , sådan svarer min svigermor også , det er da fordi de ganske enkelt ikke syntes det er så nemt at sms e   de bruger heller aldrig smileys .. Sender du billeder til farfar svarer han ikke engang tilbage

Jeg får altid rettelser - såsom: "ej, hvorfor er der andre med på billedet" eller "fuld figur - det er ikke godt taget det billedet"

Jeg plejer at skrive tilbage: "være nu glad for du fik et billede"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

tinasmor

Jeg er ikke til lange sms´er. Hvis folk vil have et langt svar eller fører en samtale, synes jeg klart at man skal ringe istedet. Jeg har ikke tid til at sidde og skrive sms´er frem og tilbage i min verden er sms´er til korte beskeder og længere samtaler enten over tlf eller ansigt til ansigt.

Hvis folk skriver "okey" til længere beretninger omkring dit barn, kan det måske være, at de i virkeligheden ikke er så interesseret (sorry, skriver det altså ikke for at være grov- men ofte er der jo ting som kun interessere mor og far og som venner, veninder og familie i virkeligheden ikke finder så interessant)

Jeg bruger selv næsten altid i mine sms´er. Så jeg er sikker på, at modtageren og jeg forstår hinanden.

Anmeld

11. april 2013

tinasmor

Så lige bagefter at det var til farmor og farfar der var skrevet til. Ved fra mine forældre, at det tager dem en halv krig bare at skrive 4 linjer. Så jeg tror ikke, at man skal forvente så meget. Jeg tænker jo også, at hvis du skriver en sms med noget din datter har gjort, så er de sikkert glade for at høre om det, men ved bare ikke helt hvordan de skulle svare. I stedet for Ok kunne de jo så skrive "det lyder som en god dag" eller lign. Men folk er jo bare forskellige  

Anmeld

11. april 2013

MorDk

Kan jeg godt forstå!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.