HADER okey-beskeder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

Tranebaer

Hader folk som bliver sure over at jeg ikke bruger smileyer i sms'er. Det betyder altså ikke at jeg er sur. Jeg kan godt skraldgrine over en sms og svare med et udråbstegn eller ja, bare punktum. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

o1Mutte

Nadia&Daniel skriver:

HADER át bruge tid på at skrive lange sms'er - og så får "Okey" tilbage

HADER at bruge tid på søde sms'er - og så får "Okey" tilbage

HADER at skrive smilyer i sms'er - og så får "Okey" tilbage

HADER at skrive og fortælle og Laura's dag/oplevelser og store ting i livet - og så får "Okey" tilbage

HADER DET !!!!!!!

Min mand skriver tit ''Ok'' Uden smiley.. Det er så blevet bedre efter jeg har brokket mig

Anmeld

10. april 2013

Louise H.

K......

... Er uden tvivl den værste :p

Det der irriterer mig er at folk bare skriver okay, når man prøver at føre en samtale med den!

Anmeld

10. april 2013

Steph_Laurits

Mmmmmkay

Jeg kan sommetider godt gøre det hvis jeg har travlt og personen ligesom ud fra sin besked forventer en reaktion - men prøver da at undgå det så vidt muligt

Anmeld

10. april 2013

optimistmor

her er det kærestens svar på stort set ALT der er slemt.

enten

oki eller oki..

det er om man fortæller noget der er godt eller skidt er ligemeget, jeg får samme svar.. og der er desværre intet mønster i hvornår .. medfølger, det nok mere efter behov tror jeg...

Anmeld

11. april 2013

gædde/gitte

Nadia&Daniel skriver:

HADER át bruge tid på at skrive lange sms'er - og så får "Okey" tilbage

HADER at bruge tid på søde sms'er - og så får "Okey" tilbage

HADER at skrive smilyer i sms'er - og så får "Okey" tilbage

HADER at skrive og fortælle og Laura's dag/oplevelser og store ting i livet - og så får "Okey" tilbage

HADER DET !!!!!!!

oki er også træls

men jeg tror ofte at det er hvis folk ikke har tid til at sende samme smørre tilbage... eller ikke har noget at tilføje.

Jeg får nogen gange nogen virkelig ligegyldige smser, som tit er magen til dem som de så lige har posted på fb.... så jeg de lige er sikker på at jeg ser deres pjat...om ikke andet så 2 gange...... I DONT CARE at du lige har været på jensens bøfhus og kom til at tænke på mig - tænk på mig INDEN og byd mig med!

Jeg er ligeglad med at du lige har hørt dit barn sige sit første ord- har aldrig set dit barn

osv. 

Anmeld

11. april 2013

Carina:-)

Jep det og så når voksne mennesker skriver KNNNUUUZZZZZ

WTF! 

Eller dem der skriver søde i hver anden sætning....*kaste op smiley*

Men ja det er træls hvis man bare får ok tilbage hvis man har skrevet noget vigtigt.

Anmeld

11. april 2013

Nadia&Daniel

Svare lige samlet  

Man behøver ikke smilyer hele tiden - men nogle gange ville det være rart at modtage dem

Jeg er den holdning - har man ikke tid til at svare uden at bare skrive "okey" - så vent - vent til man har bedre tid..

Hellere intet svar (eller senere svar) - end "okey"

Anmeld

11. april 2013

gædde/gitte

Nadia&Daniel skriver:

Svare lige samlet  

Man behøver ikke smilyer hele tiden - men nogle gange ville det være rart at modtage dem

Jeg er den holdning - har man ikke tid til at svare uden at bare skrive "okey" - så vent - vent til man har bedre tid..

Hellere intet svar (eller senere svar) - end "okey"

så har jeg nogen krævende venner kan jeg høre

hvis jeg ikke svarer, så begynder de der beskeder med "hallooooo??" "er du sur?" "vil du ikke være sød at svare" "kan jeg ringe?" at tigge ind på mobilen......åhhhhhhhh..............

Anmeld

11. april 2013

ano14316

jeg er en af dem der ofte skriver okay el. lign tilbage, jeg er dog efterhånden blevet meget opmærksom på at andre ikke synes det er fedt.. Men det er mere hvis jeg får en besked og jeg er igang med noget så jeg ikke lige kan sætte mig og skrive en lang besked. Jeg er også dårlig til at huske at bruge smileys og søde ord, men der ligger ikke noget i det.. 

Men efter utallige "Er du sur" sms'er er jeg altså blevet væsentlig bedre... 

okay?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.