HADER okey-beskeder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

MariaKyedDK

Nadia&Daniel skriver:

HADER át bruge tid på at skrive lange sms'er - og så får "Okey" tilbage

HADER at bruge tid på søde sms'er - og så får "Okey" tilbage

HADER at skrive smilyer i sms'er - og så får "Okey" tilbage

HADER at skrive og fortælle og Laura's dag/oplevelser og store ting i livet - og så får "Okey" tilbage

HADER DET !!!!!!!

det kan jeg da godt forstå du hader, det lyder også som om at den anden person som bare skriver 'Okey' er skide ligeglad med det man lige har skrevet!

Jeg har oplevet en skrev tilbage : Og ?

den valgte jeg simpelthen at undlade at svare på, for det lyder så provokernde synes jeg.

til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

modesty

Det er jo ikke alle der er vilde med at skrive lange, søde sms'er. Det betyder jo ikke at følelserne ikke er der, men blot at man måske ikke er så vild med den måde at kommunikere på. Herhjemme er ingen af os særlig vilde med den slags sms'er eller mails, så vi lader bare være. De samme ting bliver jo sagt - de bliver bare sagt når vi mødes.

Prøv at lade være med at lægge dine egne forventninger og værdier over på ham - og så hav øje for de kærlighedserklæringer han rent faktisk kommer med, for de er der sikkert - blot på en anden måde. 

Anmeld

11. april 2013

Frk. Himmelblå

Nadia&Daniel skriver:

HADER at skrive og fortælle og Laura's dag/oplevelser og store ting i livet - og så får "Okey" tilbage

HADER DET !!!!!!!

Ha!

Jeg HADER at få lange beskeder og føle mig forpligtet til at svare velvidende at personen forventer mere end et "ok" 

Tror virkelig, at folks sms-kultur er meget varierende.

Anmeld

11. april 2013

gædde/gitte

Frk. Himmelblå skriver:

Ha!

Jeg HADER at få lange beskeder og føle mig forpligtet til at svare velvidende at personen forventer mere end et "ok" 

Tror virkelig, at folks sms-kultur er meget varierende.

enig!

Et okay svar er vel bedre, end man stiller en falsk lang besked op med alle mulige skøn ord, for at skule en hvor lidt det rager en

noget jeg hader endnu mere KÆDEBREVE!!! åhhhhhh... magen til ligegyldigt pis... sender aldrig skidtet videre eller retur... bliver faktisk fornærmet når jeg får sådan en sukker-sød-en-engel-så-dig-bla-bla-bla besked

Anmeld

11. april 2013

Frk. Himmelblå

gædde/gitte skriver:

enig!

Et okay svar er vel bedre, end man stiller en falsk lang besked op med alle mulige skøn ord, for at skule en hvor lidt det rager en

noget jeg hader endnu mere KÆDEBREVE!!! åhhhhhh... magen til ligegyldigt pis... sender aldrig skidtet videre eller retur... bliver faktisk fornærmet når jeg får sådan en sukker-sød-en-engel-så-dig-bla-bla-bla besked

Åh ja, kædebreve...  

Anmeld

11. april 2013

3rollinger

Nadia&Daniel skriver:

HADER DET !!!!!!!

Saa er det godt du ikke er gift med min mand. Det er han rigtig god til.

Saa skaelder jeg ham lidt ud, saa opper han sig i en beskeds tid, og saa er vi tilbage ved OK.

Saa forstaar dig saa godt.

Anmeld

11. april 2013

Lady Marion <3

Er det ikke bare et hint om at personen man skriver til er lidt ligeglad med det man skriver ?? Sådan ville jeg tolke det

Anmeld

11. april 2013

Nadia&Daniel

modesty skriver:

Det er jo ikke alle der er vilde med at skrive lange, søde sms'er. Det betyder jo ikke at følelserne ikke er der, men blot at man måske ikke er så vild med den måde at kommunikere på. Herhjemme er ingen af os særlig vilde med den slags sms'er eller mails, så vi lader bare være. De samme ting bliver jo sagt - de bliver bare sagt når vi mødes.

Prøv at lade være med at lægge dine egne forventninger og værdier over på ham - og så hav øje for de kærlighedserklæringer han rent faktisk kommer med, for de er der sikkert - blot på en anden måde. 

Det er heldigvis ikke manden jeg skriver om

Anmeld

11. april 2013

Nadia&Daniel

Lady Marion <3 skriver:

Er det ikke bare et hint om at personen man skriver til er lidt ligeglad med det man skriver ?? Sådan ville jeg tolke det

Håber jeg da ikke - for så er min datter's farmor og farfar virkelig ligeglade med hende og hende/vores liv - og det tror/ved de ikke er

Anmeld

11. april 2013

Lady Marion <3

Nadia&Daniel skriver:

Håber jeg da ikke - for så er min datter's farmor og farfar virkelig ligeglade med hende og hende/vores liv - og det tror/ved de ikke er

Nårhh  det er den aldresgruppe ,, Det er ganske enkelt , sådan svarer min svigermor også , det er da fordi de ganske enkelt ikke syntes det er så nemt at sms e   de bruger heller aldrig smileys .. Sender du billeder til farfar svarer han ikke engang tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.