Lise skriver:
Undskyld! - Men jeg synes det lyder af nærmest ingenting 
Da jeg var på barsel lavede jeg alt det samme + rengøring og alles tøjvask. Man skal vel få tiden til at gå med et eller andet mens man holder barsel.. (jeg VED der er nogen der synes jeg er latterlig nu, og jeg har måske haft nemme børn, men det er det jeg tænker).
Jeg laver stadig alle de samme ting, udover nu at hente/bringe, følge et barn til sport, passe fuldtidsjob mv. Min mand hjælper selvfølgelig, men vi har sgu alligevel altid travlt travlt travlt, så nyd det nu mens du har så god tid til det.. I har endda rengøringsdame - LUKSUS!
Det var også mine tanker. Jeg synes det lyder til, at hun har det nemt. Jeg laver også alt her, mens jeg er på barsel, om aftenen deles vi så om passe vores datter.
Jeg så engang i et program i tv, at når mænd har været på arbejde hele dagen, så vil de gerne hjem og slappe af, fordi de har en følelse af, at have hjulpet familien ved at tjene penge, har forsørget familien, og det er det vigtigste for ham. Når en kvinde kommer hjem fra arbejde, så er det først der, hendes dag starter, for hun kan lide at nusse om hjemmet og familien. Nu er det bare sådan, at kvinden så gerne vil have noget hjælp til at ordne hjemmet og forventer at manden hjælper helt af sig selv.
Det kommer der så mange diskussioner ud af, så det er vigtigt at snakke om, hvad man forventer af hinanden.
Anmeld