Tror i at Mary er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Isabella_mor skriver:

Det har ikke været henmeligt at de har fået fertilitetshjælp. Mener at det har været ude i offentligheden.. For jeg mener det stod i en pressemeddelelse omkring hendes tvillingegraviditet. 

Så de har altså fået hjælp til at få tvillinger dengang?? Det var ikke "helt naturligt" så??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Isabella_mor

Omsorgsgiver skriver:

Så de har altså fået hjælp til at få tvillinger dengang?? Det var ikke "helt naturligt" så??

Jeg prøvede lige at google det og fandt intet, så nu er jeg i tvivl om det er rigtigt.! 

Anmeld

8. april 2013

CaWi

Isabella_mor skriver:

Det har ikke været henmeligt at de har fået fertilitetshjælp. Mener at det har været ude i offentligheden.. For jeg mener det stod i en pressemeddelelse omkring hendes tvillingegraviditet. 

Jeg har bare hørt dem sige at tvillingerne blev lavet naturligt.
Om det var i forbindelse med afsløringen at det var tvillinger, eller efter hun havde født, husker jeg så ikke.

Anmeld

8. april 2013

Kløver

Wampires skriver:

er også med på den med at de får hjælp til det med børn... mest af alt fordi det er virkelig meget meget meget sjældent at man får tvillinger hvor de er af hvert sit køn... simpelthen fordi sædcellerne ikke er lige hurtige og når der først er en der er trængt igennem så kan der ikke komme flere ind medmindre de rammer præcist samtidigt...

Hvis der kommer 2 sædceller ind, ender det ikke i en sund graviditet, hvis det overhovedet bliver til noget.

Tve æggede tvillinger, er 2 æg og de kan have samme køn eller hver sig køn, det er søskende som tilfældigvis deler fødselsdag

Enæggede er et æg som ved en fejl deler sig til 2 individer i stedet for et, nu senere ægget deler sig til 2 nu mere vil de ligne hinanden de har altid samme køn

Anmeld

9. april 2013

Loa

Benjamins'mor skriver:

Han er 45+ og hun er vidst lige blevet 41.

Men jeg tror ikke hun er gravid. Så ville de danske medier også have bragt det på bane.

Really, havde slet ikke hørt hun var fyldt 40 endnu

Anmeld

9. april 2013

Faith

Isabella_mor skriver:

Jeg prøvede lige at google det og fandt intet, så nu er jeg i tvivl om det er rigtigt.! 

Da hun var gravid med tvillingerne, understregede de på det kraftigste at de IKKE havde fået hjælp i form af fertilitetsbehandling.

Anmeld

9. april 2013

pcoramt

MorDk skriver:

Sjovt det bliver nævnt det med at de får hjælp til det... for DET tror jeg nemlig at "de royale" gør! Alt skal jo være "perfekt"

Børnene kommer "sjovt nok" med nogenlunde samme mellemrum.

Ja præcis.. Og fundet deres alder osv. Kunne man godt mistænke det ikke aut der er. Noget galt i det, men hvor kunne det være sjovt at finde ud af

Anmeld

9. april 2013

M (:

Faith skriver:

Da hun var gravid med tvillingerne, understregede de på det kraftigste at de IKKE havde fået hjælp i form af fertilitetsbehandling.

Præcis (:

http://www.b.dk/danmark/kronprinsesse-mary-blev-gravid-paa-naturlig-vis

Anmeld

9. april 2013

Heidi B

Loa skriver:

Really, havde slet ikke hørt hun var fyldt 40 endnu

Mary er 41 , 05.02.72. Og Frederik er 44, bliver 45 d. 26.05, han er fra 1968.

Personligt tror jeg ikke de skal have flere, men historien er god!!!

Anmeld

9. april 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg tror ikke, at de skal have flere børn. Det er bare en storm i et glas vand fra nogen medier som prøver, at sælge flere blade for, at tjene flere penge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.