Tror i at Mary er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.497 visninger
31 svar
27 synes godt om
8. april 2013

Loa

Så lige på forsiden af et sladder blad at de australske medier mener at Mary er gravid med tvillinger..... 

Tror i at hun ville blive gravid igen? Og hvis ja, tror i så de får tvillinger? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

pcoramt

Loa skriver:

Så lige på forsiden af et sladder blad at de australske medier mener at Mary er gravid med tvillinger..... 

Jeg tror det.. Mine pensionist naboer ser alt for meget tv og læser alt for meget sladder, og de siger at de tror hun er så hvorfor ikke

Anmeld

8. april 2013

Kløver

Måske rygterne bare er længe undervejs

Anmeld

8. april 2013

Loa

pcoramt skriver:

Jeg tror det.. Mine pensionist naboer ser alt for meget tv og læser alt for meget sladder, og de siger at de tror hun er så hvorfor ikke

Vildt nok hvis de så får tvillinger igen

Anmeld

8. april 2013

pcoramt

Loa skriver:

Vildt nok hvis de så får tvillinger igen

Jeg tror faktisk at de sådan i hemmelighed får hjælp til det.. Men jeg ved det selvfølgelig ikke

Anmeld

8. april 2013

Loa

pcoramt skriver:

Jeg tror faktisk at de sådan i hemmelighed får hjælp til det.. Men jeg ved det selvfølgelig ikke

Også nu hvor de allerede har fire børn vildt alligevel hvis det passer....

Men de laver jo også søde børn

Anmeld

8. april 2013

Albertsen92

pcoramt skriver:

Det har jeg også tænkt! Hvor gamle er de egentlig efterhånden?

Anmeld

8. april 2013

Loa

Albertsen92 skriver:

Det har jeg også tænkt! Hvor gamle er de egentlig efterhånden?

Han er 40 plus, hun er vel også snart 40 vil jeg tro så.....

Men tror du de prøver på flere børn nu når de har fire?

Anmeld

8. april 2013

MorDk

Sjovt det bliver nævnt det med at de får hjælp til det... for DET tror jeg nemlig at "de royale" gør! Alt skal jo være "perfekt"

Børnene kommer "sjovt nok" med nogenlunde samme mellemrum.

Anmeld

8. april 2013

Håber

Loa skriver:

jeg har læst bladet idag og hvad jeg kun forstå er hun ikke gravid men de australske mener Mary vil have tvillinger igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.