Tror i at Mary er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

o1Mutte

Loa skriver:

Så lige på forsiden af et sladder blad at de australske medier mener at Mary er gravid med tvillinger..... 

Tror i at hun ville blive gravid igen? Og hvis ja, tror i så de får tvillinger? 

Jeg er sten sikker på at de får hjælp til børn.. Synes det lyder vildt at de altid får et barn knap et år efter de bliver gift..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Loa

Håber skriver:

jeg har læst bladet idag og hvad jeg kun forstå er hun ikke gravid men de australske mener Mary vil have tvillinger igen 

Også har så ikke læst bladet, kun overskriften uden på....

Anmeld

8. april 2013

Loa

MorDk skriver:

Sjovt det bliver nævnt det med at de får hjælp til det... for DET tror jeg nemlig at "de royale" gør! Alt skal jo være "perfekt"

Børnene kommer "sjovt nok" med nogenlunde samme mellemrum.

Er du ironisk eller?

Anmeld

8. april 2013

MorDk

Loa skriver:

Er du ironisk eller?

Hvad mener du? Nej... jeg tror at de får hjælp i form af fertilitetsbeh.

Anmeld

8. april 2013

Loa

MorDk skriver:

Hvad mener du? Nej... jeg tror at de får hjælp i form af fertilitetsbeh.

Arh okay, var bare dine " " så troede jeg det var fordi du mente det ironisk

Anmeld

8. april 2013

Kay

så et billed af hende for 1 uge siden og tænkte... gad vide om hun er gravid igen...  

hvis hun er er det ik første gang jeg har fornemmet graviditeter hos folk

Anmeld

8. april 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

er også med på den med at de får hjælp til det med børn... mest af alt fordi det er virkelig meget meget meget sjældent at man får tvillinger hvor de er af hvert sit køn... simpelthen fordi sædcellerne ikke er lige hurtige og når der først er en der er trængt igennem så kan der ikke komme flere ind medmindre de rammer præcist samtidigt...

Anmeld

8. april 2013

raca

Wampires skriver:

er også med på den med at de får hjælp til det med børn... mest af alt fordi det er virkelig meget meget meget sjældent at man får tvillinger hvor de er af hvert sit køn... simpelthen fordi sædcellerne ikke er lige hurtige og når der først er en der er trængt igennem så kan der ikke komme flere ind medmindre de rammer præcist samtidigt...

det skal 2 æg til tve æggede tvillinger.. det er det når der er 2 forskellige..

der findes 2 slags tvillinger

tveæggede.. eller 2 æggede.. dette sker når kvinden frigiver 2 æg i samme cyklus.  det er her de tvillinger med hver sit køn falder ind.. det er ikke spor sjædet.. fordelingen er liglig mellem af sammekøn og hvert sit køn..

en æggede er tvillinger der starter med at være en ægcelle og en sædcelle men noget går galt således at det befrugtede æg deler sig forholdsvis tidligt i udviklingen. disse har ALTID samme køn

et æg der rammes af 2 sædceller samtidigt går til grunde da det ikke er istand til at overleve..

Anmeld

8. april 2013

Isabella_mor

Det har ikke været henmeligt at de har fået fertilitetshjælp. Mener at det har været ude i offentligheden.. For jeg mener det stod i en pressemeddelelse omkring hendes tvillingegraviditet. 

Anmeld

8. april 2013

Benjamins'mor

Loa skriver:

Han er 40 plus, hun er vel også snart 40 vil jeg tro så.....

Men tror du de prøver på flere børn nu når de har fire?

Han er 45+ og hun er vidst lige blevet 41.

Men jeg tror ikke hun er gravid. Så ville de danske medier også have bragt det på bane.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.