Projekt hæklet gulvtæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2013

Lene Unik

Så blev jeg sørme færdigt med tæppet. Det her blev 77 cm i diameter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

Lene Unik

Tanja. skriver:

Hvor er det fint! Hvis du laver et i lime grøn til en overkommelig pris så tænk lige på mig hihi

Jeg har valgt at sætte tæppet til salg, og vil dermed også gerne hækle flere. Prisen på det tæppe jeg har hæklet som er 77 cm i diameter er 375 kr plus porto. Hvis du stadig er interesseret, så skriv endelig.

Anmeld

13. april 2013

Koen.

Lene Unik skriver:

Jeg har valgt at sætte tæppet til salg, og vil dermed også gerne hækle flere. Prisen på det tæppe jeg har hæklet som er 77 cm i diameter er 375 kr plus porto. Hvis du stadig er interesseret, så skriv endelig.

Det er blevet super flot, men det skal vist lige vendes med farmand når vi er i de priser men prisen er fair nok for det tager jo os tid ovs

Anmeld

13. april 2013

Lene Unik

Tanja. skriver:

Det er blevet super flot, men det skal vist lige vendes med farmand når vi er i de priser men prisen er fair nok for det tager jo os tid ovs

Ja, prisen er ikke helt lav, men jeg har jo firma jeg sælger det igennem, så når jeg har betalt garn, moms og skat så er der ikke meget til overs. Og der skal slet ikke regnes på timelønnen.

Men jeg elsker at hækle og lavet andet håndarbejde, så derfor laver jeg det alligevel.

Anmeld

13. april 2013

Francisca

Tanja. skriver:

På trendsales sælges de for 325kr inkl hvor tæppet er 100 

Anmeld

13. april 2013

Lene Unik

Francisca skriver:

På trendsales sælges de for 325kr inkl hvor tæppet er 100 

Ja, der er flere der hækler på Trendsales.

Anmeld

13. april 2013

Francisca

Lene Unik skriver:

Ja, der er flere der hækler på Trendsales.

Ja det så jeg 

Anmeld

13. april 2013

heidi30

Lene Unik skriver:

Nej, det er ikke så meget endnu, men hvis det skal være større en 75 cm, som jeg er i tvivl om er for småt, så går det hurtigt med at bruge garnet.

Rigtig fint tæppe!

kunne godt tænke mig din opskrift hvis du har tid? Jeg har selv hæklet et tæppe dog i tykkere garn og det endte med at blive ret stort og tungt. Dog ligger sent ikke fladt på gulvet, det buler lige som op . Rigtig irriterende så overvejer at prøve igen.

vh. Heidi

Anmeld

14. april 2013

Lene Unik

heidi30 skriver:

Rigtig fint tæppe!

kunne godt tænke mig din opskrift hvis du har tid? Jeg har selv hæklet et tæppe dog i tykkere garn og det endte med at blive ret stort og tungt. Dog ligger sent ikke fladt på gulvet, det buler lige som op . Rigtig irriterende så overvejer at prøve igen.

vh. Heidi

Jeg er gået ud fra de opskrifter der kan findes på nettet. Men jeg har 6 fm i første ring, og så bliver der taget 6 masker ud på hver omgang. Men lige nu er jeg ved at prøve med en anden hæklenål for at det ikke bliver helt så fast som det første, og der har jeg svært ved at få det helt pænt. Det tæppe jeg har lavet, der bukkede den yderste kant op. Den har jeg fået til at ligge ned ved at have noget tungt stående natten over på tæppet. Hvis det er hele tæppet der laver buler rundt omkring, så kan det have noget at gøre hvordan du hækler (løst eller stramt) og hvilken hæklenål i forhold til garntykkelsen.

Anmeld

14. april 2013

heidi30

Lene Unik skriver:

Jeg er gået ud fra de opskrifter der kan findes på nettet. Men jeg har 6 fm i første ring, og så bliver der taget 6 masker ud på hver omgang. Men lige nu er jeg ved at prøve med en anden hæklenål for at det ikke bliver helt så fast som det første, og der har jeg svært ved at få det helt pænt. Det tæppe jeg har lavet, der bukkede den yderste kant op. Den har jeg fået til at ligge ned ved at have noget tungt stående natten over på tæppet. Hvis det er hele tæppet der laver buler rundt omkring, så kan det have noget at gøre hvordan du hækler (løst eller stramt) og hvilken hæklenål i forhold til garntykkelsen.

Ok, tak for svar.

jeg prøver igen, nok med tyndere tråd som dig og Googler en opskrift.

god søndag aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.