Projekt hæklet gulvtæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

Lene Unik

helle85 skriver:

mange tak for linket, men jeg havde fundet en igår som jeg ville prøve at hækle http://camilla-karamella.blogspot.dk/2011/12/hklet -kmpekurv.html jeg syntes nemlige den der rigtig smart til at opbevare alle ens garn projekter i

og da jeg ikke lige har penge til garn i denne månede så vil jeg prøve at hækle af et gammelt dynebetræk som hende den anden

Det lyder også som en rigtig god ide - du må endelig vise resultatet. Held og lykke med projeket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

helle85

Lene Unik skriver:

Det lyder også som en rigtig god ide - du må endelig vise resultatet. Held og lykke med projeket.

det skal jeg nok hvis jeg bliver færdig med den, jeg er ikke så hurtig til at hækle nå med størrer projekter opgiver jeg nogen gange på halv vejen

Anmeld

8. april 2013

Lene Unik

helle85 skriver:

det skal jeg nok hvis jeg bliver færdig med den, jeg er ikke så hurtig til at hækle nå med størrer projekter opgiver jeg nogen gange på halv vejen

Det kender jeg godt. Jeg har også en kurv med rigtig mange projekter der aldrig blev færdige.

Anmeld

11. april 2013

Lene Unik

Vil lige vise hvor langt jeg er kommet. Nu har jeg næsten brugt op af de nøgler garn jeg startede med - og overvejer at stoppe snart. Tæppet er nu 73 cm i diameter og regner med at det kan blive ca. 75 cm med det garn jeg har tilbage. Vil man mon kunne bruge sådan en størrelse til noget?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. april 2013

Klokkeblomst88

Lene Unik skriver:

Vil lige vise hvor langt jeg er kommet. Nu har jeg næsten brugt op af de nøgler garn jeg startede med - og overvejer at stoppe snart. Tæppet er nu 73 cm i diameter og regner med at det kan blive ca. 75 cm med det garn jeg har tilbage. Vil man mon kunne bruge sådan en størrelse til noget?

Hvor meget garn har du brugt? Og er det bare alm. bomuldsgarn? 

Anmeld

11. april 2013

Valle81

Lene Unik skriver:

Du deler ikke opskriften vel:0)

Anmeld

11. april 2013

Lene Unik

Klokkeblomst88 skriver:

Hvor meget garn har du brugt? Og er det bare alm. bomuldsgarn? 

Jeg er tæt på at have brugt 10 nøgler garn. Det er almindeligt bomuldsgarn 8/4 og hækler med to tråde.

Anmeld

11. april 2013

Klokkeblomst88

Lene Unik skriver:

Jeg er tæt på at have brugt 10 nøgler garn. Det er almindeligt bomuldsgarn 8/4 og hækler med to tråde.

Okay, det var alligevel ikke meget  Det kunne da godt være, at man skulle kaste sig ud i sådan et projekt. 

Anmeld

11. april 2013

Lene Unik

Valle81 skriver:

Du deler ikke opskriften vel:0)

Hvis du søger på google (opskrift gulvtæppe) så er der forskellige opskrifter, og så har jeg prøvet mig lidt frem. Finder du ikke noget der kan bruges, så skriv gerne igen.

Anmeld

11. april 2013

Lene Unik

Klokkeblomst88 skriver:

Okay, det var alligevel ikke meget  Det kunne da godt være, at man skulle kaste sig ud i sådan et projekt. 

Nej, det er ikke så meget endnu, men hvis det skal være større en 75 cm, som jeg er i tvivl om er for småt, så går det hurtigt med at bruge garnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.