Er det en baby verden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

Kløver

Yurie skriver:

Præcis. Det er åndsvagt. Men der er jo nogen der elsker at kaste omkring med penge

He he ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

optimistmor

Droppede at svare.

hvis det plan i studerer på, ikke er mere end folkeskolen? var det måske okay... men det lyder til at være højere plan?

Jeg kunne desværre ikke tage det seriøst med alle stavefejl, samt der bliver påtvunget at man skal svare "ja" eller "nej" på eks spørgsmål om en god mor, men dette kun set fra jeres udsagn. personligt skal en mor ikke nødvendigvis kunne give tøj, mad osv for at være en god mor. det der gør os til mødre er en egenskab vi kun selv bærer. jeg vil sige at en mor der får sit barn bortadopteret også kan være en god mor! her gør hun det måske til barnets bedste!!!

blir sku noget gal når man skal påtvinges at svare på noget man ikke kan stå inde for!

men knæk og bræk

Anmeld

7. april 2013

Lauras mor

CathrineAalborg skriver:

Kære mødre,

Jeg hedder Cathrine og er i gang med at skrive 8. semester kandidat projekt

Er du en kvinde i alderen 18-35 år, og er du gravid eller har født 1 barn- Så er du kvinden jeg leder efter... Hjælp mig og min gruppe fra Aalborg universitet, med at besvare 26 spørgsmål, om mødre's indkøbsvaner af baby tøj. https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?fromEmail=true&formkey=dGVJRUg4eEk5QnBYdzBHYTQ2clU1OGc6MA

Tusinde tak jeres hjælp

Er besvaret

Anmeld

7. april 2013

MetteS81

Så er det besvaret...men som mange andre også skriver, så er der ALT for mange stavefejl i jeres spørgeskema, og det virker uprofessionelt. Husk at tænke over det en anden gang...

Anmeld

7. april 2013

Mom2

CathrineAalborg skriver:

Kære mødre,

Jeg hedder Cathrine og er i gang med at skrive 8. semester kandidat projekt

Er du en kvinde i alderen 18-35 år, og er du gravid eller har født 1 barn- Så er du kvinden jeg leder efter... Hjælp mig og min gruppe fra Aalborg universitet, med at besvare 26 spørgsmål, om mødre's indkøbsvaner af baby tøj. https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?fromEmail=true&formkey=dGVJRUg4eEk5QnBYdzBHYTQ2clU1OGc6MA

Tusinde tak jeres hjælp

Har da også lige sendt en bette besvarelse afsted

Anmeld

7. april 2013

K&S

Done 

Anmeld

8. april 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Done

Anmeld

8. april 2013

Kay

besvaret

Anmeld

8. april 2013

Guldet

Done

Anmeld

29. april 2013

CathrineAalborg

Kære alle jer der har deltaget.

Jeg beklager stavefejl og slå fejl. Vi var desværre nok lidt for hurtige i opstarten. Det kræver lidt at skulle lave et spørgeskema på tysk, engelsk og dansk. Men det er selvfølgelig ingen undskyldning.

Uanset hvad, vil vi gerne takke jer, og sige at jeres besvarelser har været en stor hjælp, for den videre analyse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.