Er det en baby verden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

ano14316

Kære mødre,

Jeg hedder Cathrine og er i gang med at skrive 8. semester kandidat projekt

Er du en kvinde i alderen 18-35 år, og er du gravid eller har født 1 barn- Så er du kvinden jeg leder efter... Hjælp mig og min gruppe fra Aalborg universitet, med at besvare 26 spørgsmål, om mødre's indkøbsvaner af baby tøj. https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?fromEmail=true&formkey=dGVJRUg4eEk5QnBYdzBHYTQ2clU1OGc6MA

Tusinde tak jeres hjælp

jeg er inde og besvarer nu.. Og het ærlig, når i gerne vil have at man svare på jeres undersøgelse, så burde i have læst korrektur på den.. der er rigtig mange fejl.

hmmm dette spørgsmål forstår jeg ikke helt. 
En god mor opfylder alle basis behov for hendes barn, uanset pris og evne

Jeg synes i de første spørgsmål kan man ikke helt svare entydigt på kvaliteten af mad og tøj. f.eks. synes jeg

Ja en god mor giver sit barn mad af høj kvalitet. men man bliver ikke en god mor af at putte sit barn i mærketøj. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

M (:

CathrineAalborg skriver:

Kære mødre,

Er du en kvinde i alderen 18-35 år, og er du gravid eller har født 1 barn- Så er du kvinden jeg leder efter... Hjælp mig og min gruppe fra Aalborg universitet, med at besvare 26 spørgsmål, om mødre's indkøbsvaner af baby tøj. https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?fromEmail=true&formkey=dGVJRUg4eEk5QnBYdzBHYTQ2clU1OGc6MA

Tusinde tak jeres hjælp

Done (: 

Anmeld

7. april 2013

isabellasmor

Besvaret

Anmeld

7. april 2013

Miss Kat

Besvaret.

Der er desværre en hel del stavefejl i skemaet, hvilket virker både forstyrrende og lidt sløset. Eksempel: "Jeg er meget ening  - Jeg er meget unig".

Men god arbejdslyst.

Anmeld

7. april 2013

Benjamins'mor

Besvaret .

Anmeld

7. april 2013

channie-g

CathrineAalborg skriver:

Kære mødre,

Tusinde tak jeres hjælp

besvaret.... :-)

Anmeld

7. april 2013

AnthonsMor

CathrineAalborg skriver:

Kære mødre,

Tusinde tak jeres hjælp

besvaret

Anmeld

7. april 2013

babyonboard

Done

Anmeld

7. april 2013

modesty

ano14316 skriver:

jeg er inde og besvarer nu.. Og het ærlig, når i gerne vil have at man svare på jeres undersøgelse, så burde i have læst korrektur på den.. der er rigtig mange fejl.

hmmm dette spørgsmål forstår jeg ikke helt. 
En god mor opfylder alle basis behov for hendes barn, uanset pris og evne

Jeg synes i de første spørgsmål kan man ikke helt svare entydigt på kvaliteten af mad og tøj. f.eks. synes jeg

Ja en god mor giver sit barn mad af høj kvalitet. men man bliver ikke en god mor af at putte sit barn i mærketøj. 

Men et mærke eller en pris er jo ikke lig med kvalitet. Jeg synes at det er vigtigt at min søn har tøj af høj kvalitet (god holdbarhed, pasform o.s.v.), men det kan jo også sagtens komme fra h&m.

Anmeld

7. april 2013

Kløver

Besvaret

Vidste ikke engang burberry eller gucci lavede børnetøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.