Er det en baby verden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

TNBC

CathrineAalborg skriver:

Kære mødre,

Jeg hedder Cathrine og er i gang med at skrive 8. semester kandidat projekt

Er du en kvinde i alderen 18-35 år, og er du gravid eller har født 1 barn- Så er du kvinden jeg leder efter... Hjælp mig og min gruppe fra Aalborg universitet, med at besvare 26 spørgsmål, om mødre's indkøbsvaner af baby tøj. https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?fromEmail=true&formkey=dGVJRUg4eEk5QnBYdzBHYTQ2clU1OGc6MA

Tusinde tak jeres hjælp

Spørgsmål 4: er det dit første barn?
Er det ikke et skema for kvinder der er gravide med 1barn eller har født første barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

TNBC

Maja84 skriver:

Besvaret

Vidste ikke engang burberry eller gucci lavede børnetøj

Det er bare mønster dyrt. Jeg så et par gucci babysko(str.16) til 1600 på dba. Forestil dig hvad de kostede dig i butikken.

Anmeld

7. april 2013

Kløver

Yurie skriver:

Det er bare mønster dyrt. Jeg så et par gucci babysko(str.16) til 1600 på dba. Forestil dig hvad de kostede dig i butikken.

Det jo latterligt dyrt, ville ikke engang ofre så meget til mig selv, og da slet ikke til de små som kan bruge det så kort tid

Anmeld

7. april 2013

ano14316

modesty skriver:

Men et mærke eller en pris er jo ikke lig med kvalitet. Jeg synes at det er vigtigt at min søn har tøj af høj kvalitet (god holdbarhed, pasform o.s.v.), men det kan jo også sagtens komme fra h&m.

men man bliver da ikke en mindre god mor så, fordi tøjet er dårlig kvalitet eller hvad man skal sige.. altså det går jo ikke ud over barnet at bodyen er vasket ud af facon efter få vaske eller at den urtigt ser slidt ud.. 

Det er også vigtig for mig at min søns tøj er af god kvalitet, men det er ikke sådan at jeg synes at difinitionen på en god mor er en der giver sit barn tøj på af høj kvalitet. 

Anmeld

7. april 2013

TNBC

Maja84 skriver:

Det jo latterligt dyrt, ville ikke engang ofre så meget til mig selv, og da slet ikke til de små som kan bruge det så kort tid

Ja helt enig. Str.16 der går de jo ikke eller næsten ikke. Jeg tror prisen var omkring 4000. Jeg har aldrig brugt så meget på et par sko.

Anmeld

7. april 2013

LR85

CathrineAalborg skriver:

Kære mødre,

Er du en kvinde i alderen 18-35 år, og er du gravid eller har født 1 barn- Så er du kvinden jeg leder efter... Hjælp mig og min gruppe fra Aalborg universitet, med at besvare 26 spørgsmål, om mødre's indkøbsvaner af baby tøj. https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?fromEmail=true&formkey=dGVJRUg4eEk5QnBYdzBHYTQ2clU1OGc6MA

Tusinde tak jeres hjælp

Der er godt nok mange stavefejl i jeres spørgeskema

Anmeld

7. april 2013

Kløver

Yurie skriver:

Ja helt enig. Str.16 der går de jo ikke eller næsten ikke. Jeg tror prisen var omkring 4000. Jeg har aldrig brugt så meget på et par sko.

Heller ikke her, min datter er vokset over str 16 og kan ikke gå endnu

Anmeld

7. april 2013

MortilElias2010

CathrineAalborg skriver:

Kære mødre,

Tusinde tak jeres hjælp

Besvaret.

Anmeld

7. april 2013

modesty

ano14316 skriver:

men man bliver da ikke en mindre god mor så, fordi tøjet er dårlig kvalitet eller hvad man skal sige.. altså det går jo ikke ud over barnet at bodyen er vasket ud af facon efter få vaske eller at den urtigt ser slidt ud.. 

Det er også vigtig for mig at min søns tøj er af god kvalitet, men det er ikke sådan at jeg synes at difinitionen på en god mor er en der giver sit barn tøj på af høj kvalitet. 

Nej, det er rigtigt. 

Anmeld

7. april 2013

TNBC

Maja84 skriver:

Heller ikke her, min datter er vokset over str 16 og kan ikke gå endnu

Præcis. Det er åndsvagt. Men der er jo nogen der elsker at kaste omkring med penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.