Hvorfor er DU glad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2009

wamse

Jeg er glad fordi:
  • jeg har nogle fantastiske børn
  • jeg er glad fordi jeg føler mig elsket
  • jeg er glad fordi jeg har fået et job igen
  • jeg er glad fordi jeg forsøger at tage ansvar for min overvægt, og har købt en cykel til at få motion på
  • jeg er glad fordi min verden lige pt er stabil og rolig
  • jeg er glad fordi jeg har overskud til at hjælpe min far
  • jeg er glad fordi jeg overhørte min mor sige til min datter at hun elsker hende (det siger hun ellers aldrig, jeg kan ikke huske jeg har fået det af vide)
  • jeg er glad fordi min mand har været kærlig og omsorgsfuld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Sweet1978

Jeg er glad fordi jeg er blevet rask, tror på jeg får min datter igen, har en dejlig kæreste, en super lejlighed i en god beligenhed. Er i det hele taget glad for min familie og svigerfamilie og venner, glad når jeg når det jeg gerne vil herhjemme, er sådant bare altid glad.

Anmeld

26. juni 2009

Nanna1985

Jeg er glad fordi min elskede mand er færdig på hans vagt-kursus og han har bestået med STOR STIL   Han havde kun 3 fejl ud af 50 spørgsmål og jeg er MEGA STOLT af ham

Nu er han endelig  hjemme og håber han snart får arbejde

Jeg er os glad fordi min datter er så DEJLIG, hun er sådan en kærlig glad pige og jeg elsker hende højere end jeg kan beskrive med ord

Så er jeg glad fordi babyen sparker og vi glæder os super meget til H*n kommer ud til os

Anmeld

28. juni 2009

Mira0911

At jeg har Julie
At hun griner hele tiden næsten
At det er rigtig godt vejr

Anmeld

28. juni 2009

Brams

Jeg er glad fordi min mand og jeg efter 12 aars venten nu endelig venter vores lille oenskebarn - en lille prinsesse til oktober. Det er et mirakel.

Og saa er jeg glad fordi vi er paa en lang ferie lige nu i USA, den sidste inden vi 2 bliver til 3

Trine

Anmeld

29. juni 2009

MorCamilla

Jeg er glad fordi jeg kan se, høre, føle og lugte
Jeg er glad fordi jeg har verdens bedste søn
Jeg er glad fordi kræften ikke har taget mit liv
Jeg er glad fordi jeg har et sted at bo
Jeg er glad fordi jeg har fået hår igen
Jeg er glad fordi jeg har venner og familie der elsker og støtter mig
Jeg er glad fordi jeg har et dejligt job

Og ja jeg kunne blive ved, men jeg er bare glad fordi jeg har mit liv... man lære rigtig at sætte pris på mange ting, som man før tog for givet, når man får en sygdom som f.eks kræft tæt ind på livet...

Anmeld

29. juni 2009

Ox.

Jeg er glad fordi min skønne kæreste hjælper mig igennem den sidste "småhårde" tid, nusser min mave, henter mig fra arbejde, henter ting osv.. hvad skulle jeg dog gøre uden ham..

Jeg er glad fordi jeg har verdens dejligste familie som jeg elsker overalt på jorden!

Og så er jeg glad fordi der er dømt barsel og pussen nussen på lillepigens værelse fra fredag af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.