Hvorfor er DU glad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.124 visninger
27 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

Honningblomst

Synes virkelig der har været så meget død og elendighed i nyhederne de sidste dage..jeg trænger altså til at høre om glæde og gode ting...så hvorfor er du glad?? fortæl fortæl??

Jeg er glad fordi mine store børn har ferie og vi kan sove længe nu, jeg er glad fordi vejret er godt og jeg skal i sommerhus, jeg er glad fordi min x og min mor støtter op omkring alt det bøvl med Konrads børnehave, jeg er glad fordi en ven lige har sendt mig tanker, blomster og chokolade...og så er jeg glad fordi jeg kan læsse af og få hjælp fra alle Jer mennesker som jeg ikke engang kender-kender...tak for det og den bedste sommer til os alle, det fortjener vi-smiler

Knus til alle..
Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

netdaddy

Jeg er glad hver dag - fordi jeg har mit helbred i behold, fordi jeg har min dejlige hustru og søn, fordi jeg har et job jeg kan lide, fordi jeg får mad på bordet hver dag, fordi jeg har tag over hovedet og tøj på kroppen.

Generelt er jeg bare glad på livet....

Anmeld

26. juni 2009

BinaMor

jeg er glad, fordi jeg:

har jordens bedste mand der forkæler mig med ting og sager i disse dage..

har en datter, der nu laver de sjoveste grimasser på kommando..

har taget gabriella fri fra dp idag og leger nu sammen med hende

har en skruk kæreste og måske snart får bebs i mavsen

kan nyde sommeren uden stress

snart får "mcleods døtre - sæson 2,3 og 4" på dvd med posten

har fundet fed lejlighed til min papdatter og hendes kæreste

Anmeld

26. juni 2009

CRS

Jeg er glad fordi jeg har en dejlig sund pige og en super dejlig/vidunderlig kone som bare er som hun skal være..

Så jeg glad for jeg har mit super gode strålende humør...

Så har jeg snart ferie og skal ud og rejse sammen med min svigerfamilie som jeg er glad for jeg kan så godt sammen med... Også er det weekend om ikke så længe også skal jeg se hele min dejlige familie undtagen min storesøster der bor i UK, men er glad for hun har det godt derovre og er tilfreds med det hun laver

Hilsen Christian

God weekend til jer alle

Anmeld

26. juni 2009

Valle81

Jeg er bare glad fordi jeg har et dejligt liv og en skøn famile.

Er MEGET glad for mit arbejde selvom jeg også elsker at holde fri.

Derudover er jeg glad for at jeg har funden den skønneste kæreste jeg kunne tænke mig til.

At jeg har en vidunderlig datter, som gør mig lykkelig helt ud til tå spidserne.

Min "pap" søn Sebastian, som kalder mig Christinamor:0)

Knus fra en meget glad og lykkelig Christina

Anmeld

26. juni 2009

FruPudderkvast

SUPER TRÅD!!
Dejligt at bruge 5 min på at tænke over hvor godt man egentlig har det

Jeg er glad fordi jeg har den mest vidunderlige og fantastiske mand!

Jeg er glad fordi jeg skal være mor til november og min baby inde i maven har det godt!

Jeg er glad fordi jeg har verdens bedste familie som elsker mig og er der for mig!

Jeg er glad fordi jeg har de skønneste veninder som jeg kan ringe til alle tider i døgnet og som altid er her for mig!

Jeg er i det hele taget bare glad for at være til med de mennesker som betyder allermest for mig!

Sarah 17 + 4

Anmeld

26. juni 2009

siw84

jeg er glad fordi mig om min kæreste har det så godt og næsten er som nyforelskede trods 8 år sammen, jeg er glad fordi vi for første gang skal være forældre, jeg er glad fordi jeg har min dejlige familie og jeg er bare glad for hvordan mit liv er blevet og at jeg har mit gode helbred.. og for jeg har alle jer her inde og kunne snakke med når der er ting jeg ikke altid forstår

Anmeld

26. juni 2009

Mathilde

Jeg er glad fordi jeg har fået sommerferie og kommet godt igennem alle mine eksamener.
Jeg er glad fordi sommeren er kommet
Jeg er glad fordi vi skal grille med vores naboer i aften.

Jeg er glad hver dag fordi jeg har en kæreste som jeg elsker og som elsker mig tilbage og jeg er glad fordi vi sammen har skabt et barn, som snart kommer til verden

Og så er jeg glad for 117 andre ting!

Knus Mathilde og god weekend

Anmeld

26. juni 2009

Diana...

Jeg er glad fordi jeg har den mest fantastiske mand nogen sinde og når jeg er lidt trist som idag sender han da bare lige jordens sødeste besked.

Jeg glad fordi jeg har min dejligste sunde søn Lucas som ikke kan gøre andet end at give mig et smil på læberne.

Jeg er glad fordi min mor og papfar kommer hjem til os i morgen til søndag.

Jeg glad fordi min dejlige mand har weekend nu.

Jeg glad som dig eva fordi man altid kan komme til i dejlige piger her inde.

Jeg glad fordi jeg har min dejlige skønne familie.

Store Sommer Knus Til Jer Alle.

Anmeld

26. juni 2009

Fam. Madsen

ja jeg er glad fordi jeg har en super dejlig og sund dreng..
en helt vidunder lige mand som bagger mig op i de beslutninger jeg tager i livet
fordi at jeg har et hjem og komme hjem til hverdag

og ja så fordi at alle jeg har kær har det godt...

håber i alle får en spuer skøn sommer

hilsen sandra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.