Hvorfor er DU glad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2009

Guldet

Jeg er glad fordi jeg hver dag vågner op til pludren og grinen over fra tremmesengen af..

Så er jeg glad for min dejlige kæreste og min dejlig famile.. og glad fordi jeg har så mange gode veninder.. de betyder også rigtig meget for mig!
Så er self. glad fordi det er weekend og kæresten snart har fri og kommer hjem og hygger med os ..

Hmm ja også er livet da herligt!

Også kan man da hellere ik lade være med at være GLAD når solen er fremme!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Kaufie

Jeg er glad fordi jeg hver morgen vågner ved denne lyd: "moooouuuurrr"... og så: "Go'moren" og det største smil  når jeg går ind til min snart 2-årige søn.

Jeg er glad fordi jeg har nogen gode, humoristiske kolleger, der er ligeså spændte på vores nye styresystem, der går i luften mandag....

Jeg er glad fordi min dejlige mand er sikret i sit job de næste 3 år fremover - så er vi forhåbentlig på den anden side af Krisen.

Jeg er glad fordi vi i aften skal ud at spise og hygge - mens William hygger hjemme hos Mormor og Bedstefar

Anmeld

26. juni 2009

finkedinke

Jeg er glad fordi:

- Eva har startet en god tråd

- Min yngste på 5 mdr ligger på gulvet og griner op til mig

- Men mellemste på 3 år har taget et tæppe over skuldrene og leger prinsesse

- Min ældste på 7 år har sommerferie og er en dejlig stor pige

- Min mand er gået op for at sove for han er syg, men selv om han er sølle gav han sig lige tid til at snakke med pigerne og være nærværende selv om jeg kunne se at han var ved at segne efter at have været på arbejde. Han er den bedste far og mand jeg kunne tænke mig.

- Jeg er glad fordi jeg er så heldig at bo i et land hvor jeg kan have lang barsel   og give mine børn og mig selv en god tid.

- Og ikke mindst så elsker jeg mit hus og have og mit liv

Anmeld

26. juni 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Synes virkelig der har været så meget død og elendighed i nyhederne de sidste dage..jeg trænger altså til at høre om glæde og gode ting...så hvorfor er du glad?? fortæl fortæl??

Jeg er glad fordi mine store børn har ferie og vi kan sove længe nu, jeg er glad fordi vejret er godt og jeg skal i sommerhus, jeg er glad fordi min x og min mor støtter op omkring alt det bøvl med Konrads børnehave, jeg er glad fordi en ven lige har sendt mig tanker, blomster og chokolade...og så er jeg glad fordi jeg kan læsse af og få hjælp fra alle Jer mennesker som jeg ikke engang kender-kender...tak for det og den bedste sommer til os alle, det fortjener vi-smiler

Knus til alle..
Eva

Hvor er du sød, Eva

Jeg er glad fordi jeg har en dejlig mand og en skøn datter og så skal vi snart på sommerferie, ned til min familie som jeg ikke har set i 7 år, JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Jeg er sgu også glad fordi at jeg har en rigtig sød mor, som altid er der når man har brug for hende.....og ja så har jeg sgu også en super fantastisk veninde (som desværre stadigvæk bor i KBH., arbejder dog stærkt på at få hende herop på øen).

Ja og så synes jeg bare i det hele taget at livet er dejligt

Anmeld

26. juni 2009

Lone Jakobsen

helt fantastisk tråd, og hvor skal man dog starte

jeg er glad fordi sommeren endelig er kommet
jeg er glad for at være sund og rask og have et trygt hjem
jeg er glad fordi mine børn er lykkelige
jeg er glad fordi jeg har den skønneste mand, som kan elske mig nøjagtigt som den jeg er
jeg er glad fordi den baby jeg bærer ved mit hjerte, er sund og rask, og forhåbentligt snart kommer ud til os
og jeg er glad fordi det nu er ferie, og denne tid er så fyldt med glæde og forventning for os allesammen

Anmeld

26. juni 2009

Betina88

Jeg er glad , fordi jeg venter vores første søn .. Og jeg er glad , fordi jeg har min dejlige kæreste hos mig .. Som også støtter mig ..

Vores forhold er bare skønt , selvom vi ka' komme op og skændes en gang imellem .. Men hvem gør ikk' det ?

Anmeld

26. juni 2009

Balderson

Super ide

Jeg er glad for det lille væsen jeg bærer i min mave, snart kommer ud ;0)

Jeg er glad for min søn er begyndt at sige de dejligste ord, som kun hans forældre kan forstå ;0)

Jeg er glad for min familie og gode venner ;0)

Jeg er glad for at, jeg har mulighed for at gå hjemme indtil 2011 ;0) selvfølgelig sammen med mine 2 børn...

Jeg er glad, bare fordi jeg er glad ;0)

Anmeld

26. juni 2009

Miamaja

jeg er glad for der ingen der er syge herhjemme eller hos resten af familien i danmark. jeg er glad fordi min son er det bedste der er sket mig i hele mit liv og fordi han er som han er. jeg er glad for jeg ikke behover at gaa paa arbejde saa jeg kan bruge min tid paa min guldklump og baby.dk indtil gemalen kommer hjem.
og saa er jeg glad for og nyder vores nye skonne hjem der er bygget i kaerlighed sidst men ikke mindst saa er jeg glad for min veninde har inviteret os over i hendes hus saa vi kan bade i hendes dejlige pool, lige om lidt

Anmeld

26. juni 2009

TbCp

Jeg er glad for:
-Mit liv
-At jeg fandt manden der var den helt rette for mig
-Vores skønne datter
-Beslutninger jeg har truffet gennem mit liv for MIN skyld og som har givet mig et bedre liv
-Skønne venner
-Genopståede venskaber
-hele min familie og svigerfamilie
-Det skønne vejr
-En ny begyndelde med nye muligheder

og så forsøger jeg hver dag at være glad for de år jeg kendte min lillesøster i stedet for at være ked af at jeg har mistet hende (tænker så på dette udrag af et digt " Vi kan lade tårerne flyde, fordi hun ikke er her mere.
Eller vi kan smile, fordi hun har levet. ")

Anmeld

26. juni 2009

Cris

Jeg er også glad, for jeg har faktiks rigtig mange gode ting i mit liv og jeg oplever meget. Min familie er sund og rask og der er harmoni og kærlighed. Jeg er glad for at huske at meget tit, broker vi os om alt for mange små ting som overhovedet ikke er vigtigt i vores større plan i livet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.