Gå i byen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2013

Muffinmus

Jeg fik den første da jeg var 26 og nej, gik ikke i byen derefter...
Om jeg ser ned på mødre der gør??? Mja. Det kommer an på om bi snakker 2 gange årligt eller hver 3 weekend f.eks. Man skal have lov til at hygge sig, men med måde når man er forælder har har et kæmpe ansvar. Og så er der forskel på cafe of kakao en aften og disko med druk til kl 4....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

Hvem?

(Dette er til dem med børn, nok mest de unge forældre, selvf. også "ældre")

Går i, i byen?

Hvis nej, dømmer i mødre/fædre som går i byen?
Hvis ja, hvor tit går i, i byen?

Jeg blev li 100 år ældre i det sekundt jeg blev mor for 3 år siden (var 23) - har 2 børn nu - nr. 3 på vej) , jeg GIDER simpelthen ikke længere - vil meget hellere være hjemme med drengene end byture, hvis jeg skal i byen er det ikke dicideret byture, men mere når en kammerat runder eller der er brylluo, sølvbryllup - jeg kan nok finde på at drikke mig i hegnet 1-2 gange om året - mere har jeg ikke behov for....

Hvad andre forældre gør rager ikke mig, men man har forpligtelser som man skal forholde sig til, og feste f.eks. hver weekend når man har børn/barn er absolut et NO GO

Anmeld

6. april 2013

Sitrani

(Dette er til dem med børn, nok mest de unge forældre, selvf. også "ældre")

Går i, i byen?

Hvis nej, dømmer i mødre/fædre som går i byen?
Hvis ja, hvor tit går i, i byen?

Jeg ved ikke om jeg er "ung" forælder, er 26 år, fik min datter, da jeg var 24, men ja, jeg går i byen engang imellem, og dømmer bestemt ikke andre der også gøre det! Jeg synes det giver lidt overskud på kontoen at komme lidt ud uden børn, og bare være sig selv med veninderne Det har man lov til at gøre engang imellem, selvom man er forælder...

Jeg gør det ikke så tit, måske én gang hver anden eller tredje måned eller sådan noget..... Og bestemt heller ikke noget jeg decideret har behov for, og synes heller ikke det er noget man skal gøre for tit, når man har fået børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.