Gå i byen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.566 visninger
22 svar
23 synes godt om
6. april 2013

Anonym trådstarter

(Dette er til dem med børn, nok mest de unge forældre, selvf. også "ældre")

Går i, i byen?

Hvis nej, dømmer i mødre/fædre som går i byen?
Hvis ja, hvor tit går i, i byen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

Albertsen92

Anonym skriver:

Går i, i byen?

Jeg er dog kun gravid, men byen siger mig ikke så meget, og vil ikke gå i byen når jeg har et lille barn.

Ja, jeg tænker mit om forældre, der går i byen. De skulle nok have levet deres vilde ungdom ud, inden de valgte at få børn.

Anmeld

6. april 2013

L&V

Anonym skriver:

(Dette er til dem med børn, nok mest de unge forældre, selvf. også "ældre&quot

Går i, i byen?

Ja det kan jeg/vi godt finde på begge to.. Det er jo bare ik så tit mere. Men om jeg var 20,30 eller 40 så tror jeg jeg ville gå i byen engang imellem ja..

Anmeld

6. april 2013

Juliekp

Går i, i byen?

Nu har byen aldrig rigtig sagt mig noget, men jeg har da været til en fest efter jeg har fået min datter og det skal der være plads til. 

Synes alle forældre har ret til at gå ud og more sig, unge som "gamle", hvad enten det er i byen eller en privat fest. Alt med måde! Man skal altså huske, at ens liv ikke er gået i stå bare fordi man har fået barn/børn. 

Anmeld

6. april 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Går i, i byen?

Nej jeg går ikke i byen (indforstået med fester,drik) byder mig ikke om det, sidst jeg var afsted var min blå mandag og fik kanel for knap 2 år siden..

Nej dømmer overhovedet ikke andre, det må de selvom.. Men med det sagt.. Så synes jeg ikke man skal gå i byen hver og hver anden weekend, man har trods alt et ansvar at tage sig af..

Kan da sagtens hygge mig med venner etc til sammenkomster men drikker bare ikke, vi forældre unge som gamle skal jo have et liv udover vores unger

Anmeld

6. april 2013

FrkZier

Går i, i byen?

Nu jeg jo pt gravid så det bliver ikke til de vilde byture, men jeg tager da stadig ud med veninderne - tager bare en del tidligere hjem end de gør

tror aldrig jeg vil stoppe med at tage ud, det vil selvfølgelig blive begrænset noget når jeg har født, men vil altid stadig tage ud med tøserne præcis som mine forældre stadig gør, ja sågar min farmor på 83 tager ud og drikker vin med hendes tøser en gang imellem 

Anmeld

6. april 2013

1990h

Anonym skriver:

Går i, i byen?

Jeg er 22med termin om lidt.

Og ja jeg skal da helt klart i byen igen. hvorfor skulle jeg ikke?
Gik ikk i byen hver eller hver anden weekend før så det ville blive sjælent
Men jo det skal jeg/vi da helt bestemt.
Man kan sagtens tage ud og more sig selv om man er blevet forældre. Det gjorde mine forældre vel også engang og jeg har ikke taget skade.

Jeg ser ikke ned på forældre der går i byen så længe det er i begrænset mængder

Anmeld

6. april 2013

Na-Wi

Ja jeg går i byen.. Min søns far og jeg er ikke sammen, og han har sin søn fast hver anden weekend, så der bruger jeg gerne en af dagene på at slå mig løs elsker det og kan ikke se hvorfor man ikke skulle kunne tillade sig det når man er forældre?

Ens liv går ikke i stå på grund af børn..

Anmeld

6. april 2013

khaleesi

Anonym skriver:

Går i, i byen?

Nej, jeg går slet ikke i byen og har ikke gjort det i over 4-5 år.

Jeg drikker heller ikke, ikke engang til store fester.

Jeg føler overhovedet ikke for at gå i byen, bare tanken om at forlade min lille nus gør mig helt dårlig. Nok samme grund til at han aldrig nogensinde er blevet passet ude, jeg kan ikke undvære ham.

Nej, jeg ser ikke dårligt på forældre der går i byen, MED MÅDE. Dem der gør det hver eneste weekend og får deres børn passet har jeg på ingen måde respekt for.

Anmeld

6. april 2013

channie-g

Anonym skriver:

Går i, i byen?

Ja jeg gik i byen inden jeg blev gravid her 2. Gang. Har en mand der ikke gider det så det får jeg så lov til en gang måske 2 i mdr. Dels fordi jeg stadig er ung og dels fordi jeg har tabt mig 27 kg på 10 mdr så var vild med at vise det frem... Jeg kan stadig finde på at tage en cafe en fredag aften og få en sodavand eller noget i den stil men ingen disko til mig før efter sep mdr. Dømmer ikke andre der går i byen men det skal self være med måde... Kender desværre en ung alene mor på 20 der render i byen ca 3 weekender ud af 4 og det synes jeg sq alligevel er for meget men hun er desværre ikke klogere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.