Gå i byen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

(Dette er til dem med børn, nok mest de unge forældre, selvf. også "ældre")

Går i, i byen?

Hvis nej, dømmer i mødre/fædre som går i byen?
Hvis ja, hvor tit går i, i byen?

Nej og nej - vil dog sige alt med måde. Hver weekend fra torsdag til søndag inklusiv morgenfester og diverse, så vil jeg nok ikke kunne se mig fri for at tænke mit. Men en bytur fra tid til anden (som jeg selv gør - et par gange om året) hvor enten min mand er sammen med vores søn eller han bliver passet, ser jeg ikke noget galt i. Gå i byen kan jo også indebære koncert, ud at spise, spille pool på den lokale etc. Så alt med måde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Går i, i byen?

Nej ingen af os går i byen. Det lagde vi på hylden da vi blev forældre. 

Jeg dømmer ikke andre på sådanne ting, men jeg tænker da mit hvis det er hver weekend og barnet/børnene bliver passet hele tiden. 

Anmeld

6. april 2013

lycly

Jeg har været i byen flere gange efter jeg fik min datter. Eller, har måske været i byen 5 gange hvor jeg har drukket mig i hegnet. Det siger mig ærligt ikke så meget som det gjorde før jeg fik børn og fast forhold, for man gik jo mest i byen for at flirte osv, og det behov har jeg jo bare ikke nu

Dømmer på ingen måde forældre der går i byen, meeen jeg har dog ikke forståelse for hvis nogen gør det hver weekend eller flere gange om måneden - vil de ikke hellere være sammen med deres børn i weekenden?

Anmeld

6. april 2013

wamse

Ja jeg går i byen, og har stort set altid gjort det, og har absolut intet problem med det  Jeg går en del i byen når jeg har været single, og knap så meget når jeg er i et forhold. 

Inden jeg mødte min nuværrende kæreste gik jeg ca i byen hver anden weekend, og det påvirker på ingen måde mine evner som mor.

Jeg skal til tøsefest i denne her måned, og næste måned kommer der noget musik her i byen, som jeg også tager ned, og skyller en hvis kvantum iskolde fadbamser ned til 

Jeg ser selvfølgelig heller ikke ned på andre forældre, som går i byen, for det er aaaaaaalt for let at dømme andre ud, fra et enkelt øjeblik.  

Anmeld

6. april 2013

Clisolka

Nej jeg går ikke i byen mere - det sluttede da jeg blev mor 

Selvfølgelig skal man da have lov til at gå i byen og more sig. Jeg dømmer ikke dem der render i byen, men jeg begynder at tænke mit når der er tale om hver weekend og børnene bliver passet 

Anmeld

6. april 2013

Benjamins'mor

Det første år var vi i byen 3 gange (ca). Det andet år har vi været i byen 1 gang. Og så skal vi i byen til sommer. Det vil sige til den tid 5 gange på 2 år og 8 mdr.

Så ikke så tit.

Men, dømmer bestemt ikke andre forældre der går i byen og hygger sig. Hvis vi har muligheden vil vi hellere bare være os to og så en tur i biffen.
Dog kan jeg blive forarget når jeg ser nogle på mon facebook som har 1-2 børn og går i byen HVER weekend. Det er for meget synes jeg personligt.

Anmeld

6. april 2013

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

Det første år var vi i byen 3 gange (ca). Det andet år har vi været i byen 1 gang. Og så skal vi i byen til sommer. Det vil sige til den tid 5 gange på 2 år og 8 mdr.

Så ikke så tit.

Men, dømmer bestemt ikke andre forældre der går i byen og hygger sig. Hvis vi har muligheden vil vi hellere bare være os to og så en tur i biffen.
Dog kan jeg blive forarget når jeg ser nogle på mon facebook som har 1-2 børn og går i byen HVER weekend. Det er for meget synes jeg personligt.

OG det skal lige siges at de fleste gange har bare været for at nyde musikken. Altså live musik på et diskotek, abc Beach party og til sommer fyrværkeri festival. Vi har måske været "fulde" 1 gang.

Anmeld

6. april 2013

hautecouture

Anonym skriver:

Går i, i byen?

Både kæresten og jeg har været i byen nogle gange efter vi har fået vores datter, men der er dæleme langt imellem "snapsene" 

det siger ikke rigtig nogen af os noget mere, her på vores "gamle dage"  (vi er 26 og 27) Sidst jeg var afsted mave med nogle gamle folkeskoleveninder efter en reunion i oktober sidste år. Og det var røvsygt  

Vi vil meget hellere hygge med vores store familie til sammenkomster og middage 

Men ser bestemt ikke ned på forældre der går i byen MED MÅDE. Hvis de smutter i byen hver weekend vil jeg tænke de skulle have ventet med bebs til de havde "løbet hornene af sig".

Anmeld

6. april 2013

Happiness

Ja det gør både jeg og min mand. Ikke så tit, men vi gør det. Vi er begge omkring de 30. Og regner da ikke med at stoppe med det i nær fremtid

Tit er det hver for sig, så der altid er en forældre hjemme med Lukas. Men til store fødselsdage og bryllup hvor børn ikke er inviteret, deltager vi begge. Så kan Lukas få en forkælelsesdag med mormor&morfar eller farmor

Tror det sker 1 gang om måneden at en af os er ude. Til tider flere gange, men det sker sjællent. Men vi nyder at vi hver især kan komme ud med venner eller kollegaer og hygge os uden at tænke børn, putning osv...

Anmeld

6. april 2013

Muffinmus

Jeg fik den første da jeg var 26 og nej, gik ikke i byen derefter...
Om jeg ser ned på mødre der gør??? Maja. Det kommer an på om bi snakker 2 gange årligt eller hver 3 weekend f.eks. Man skal have lov til at hygge sig, men med måde når man er forælder har har et kæmpe ansvar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.