er det forkert af mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2013

MorTilEn2013Dreng

mulle85 skriver:

kan sagtens se det fra din side, så det er intet ondt eller noget!

synes måske bare det ting i burde ta en ordenlig snak om selv og finde ud af nu i skal have en bette også må du forklare ham hvordan du virkelig har det osv, og vil han dig og baby er jeg sikker på i finder en løsning!

ville bare selv blive sur hvis min kæreste oprettede sådan noget på nettet og ikke tog den med mig i stedet!

Jeg har prøvet et par gange og tage den med ham. Men han lukker bare fuldkommen af for de ting jeg siger til ham. Føler mig utrolig magtesløs. Og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre . Vil jo gerne have tingene til at fungere, men jo mere han bliver ved med at være sådan jo mindre gider jeg faktisk og være sammen med ham.
Har nok brug for rigtig meget og snakke om det med en. Og med min mor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

B&J

jamen jeg må indrømme jeg ikke fatter hvorfor du ikke tager dem til dyrlægen og får dem aflivet så

for helt ærligt du er jo lige så skyldig som ham for du bor med ham og hele den smører skrev jeg også sidst, og godt det blev beder men nu må du tage dig sammen, og 1 TING ER SIKKERT du kan ikke lege hans mor for evigt, hvad vil du gøre når i skal have barn?

Anmeld

6. april 2013

mulle85

MiichellaMalou skriver:

Jeg har prøvet et par gange og tage den med ham. Men han lukker bare fuldkommen af for de ting jeg siger til ham. Føler mig utrolig magtesløs. Og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre . Vil jo gerne have tingene til at fungere, men jo mere han bliver ved med at være sådan jo mindre gider jeg faktisk og være sammen med ham.
Har nok brug for rigtig meget og snakke om det med en. Og med min mor..

ku du ikke prøve og gi ham lidt tid og se evt?

det ingen undskylning men mange mænd får en tid igennem ens graviditet hvor de bliver bange for alle de nye ting der skal ske, det jo en stor ting for begge parter og skal have baby!

Anmeld

6. april 2013

MorTilEn2013Dreng

B&J skriver:

jamen jeg må indrømme jeg ikke fatter hvorfor du ikke tager dem til dyrlægen og får dem aflivet så

for helt ærligt du er jo lige så skyldig som ham for du bor med ham og hele den smører skrev jeg også sidst, og godt det blev beder men nu må du tage dig sammen, og 1 TING ER SIKKERT du kan ikke lege hans mor for evigt, hvad vil du gøre når i skal have barn?

Det ham som har pengene, så det kan jeg ikke nej. Jeg gøre faktisk hvad jeg kan. Der bare intet jeg rigtig kan gøre.

Anmeld

6. april 2013

MorTilEn2013Dreng

mulle85 skriver:

ku du ikke prøve og gi ham lidt tid og se evt?

det ingen undskylning men mange mænd får en tid igennem ens graviditet hvor de bliver bange for alle de nye ting der skal ske, det jo en stor ting for begge parter og skal have baby!

Det er det jeg prøver og giver ham chancer for at forbedrede sig . Men mange synes det er forkert.

Anmeld

6. april 2013

mulle85

MiichellaMalou skriver:

Det er det jeg prøver og giver ham chancer for at forbedrede sig . Men mange synes det er forkert.

du skal også tænke på dig og baby selvfølgelig!

så du skrev du overvejede og flytte for dig selv, hvis du gør det tror du så han evt vil indse hvad han mister?

Anmeld

6. april 2013

MorTilEn2013Dreng

mulle85 skriver:

du skal også tænke på dig og baby selvfølgelig!

så du skrev du overvejede og flytte for dig selv, hvis du gør det tror du så han evt vil indse hvad han mister?

Ærligt så nej. Tror bare der vil ske alt muligt, men den vil jeg heller tage privat hvis det er.

Anmeld

6. april 2013

B&J

MiichellaMalou skriver:

Det ham som har pengene, så det kan jeg ikke nej. Jeg gøre faktisk hvad jeg kan. Der bare intet jeg rigtig kan gøre.

Jamen du må da også have penge???? og undskyld forstår ikke alle de undskyldninger du kommer med for selv om det er hans dyr ser du jo på.... men ja vi er jo så forskellige

Anmeld

6. april 2013

MorTilEn2013Dreng

B&J skriver:

Jamen du må da også have penge???? og undskyld forstår ikke alle de undskyldninger du kommer med for selv om det er hans dyr ser du jo på.... men ja vi er jo så forskellige

Jeg har ikke fået penge de sidste tre måneder pga kommunen har fucket det hele op så vi har faktisk kun levet på hans indkomst. Så det ikke rigtig nogen undskyldning men sandheden.

Anmeld

6. april 2013

B&J

MiichellaMalou skriver:

Jeg har ikke fået penge de sidste tre måneder pga kommunen har fucket det hele op så vi har faktisk kun levet på hans indkomst. Så det ikke rigtig nogen undskyldning men sandheden.

okay i 3mdr hold da op det lyder mærkeligt, men så må du da få lidt af hans penge eller låne nogle af nogle for at gøre nogle lav et indlæg de er gratis og få dem væk så mister i heller ingen penge....

ja ingen undskyldninger, det er dyr et liv i har med at gøre, og i har jo selv valgt at have de dyr i jeres hjem.. ikke dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.