er det forkert af mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Team Putte skriver:

De går under burdyr som kaniner og sådan fordi de har bur.. men du kan jo tage kontakt til boligselskabet og spørge om de må være der.. siger de nej Ja så kan din kæreste selv vælge mellem dig og bebs eller sine dyr.. så er det så den luskede måde ik dig der kræver noget af ham men du valg han selv må tage..tage..

Faktisk skændtes vi om det og han sagde så bliver jeg bare boende sammen med ilderne. Tænkte bare hold da kæft du ligeglad méd dit barn. Og sagde det også. Men må ringe til boligselskabet, og hører dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

Team Putte

MiichellaMalou skriver:

Faktisk skændtes vi om det og han sagde så bliver jeg bare boende sammen med ilderne. Tænkte bare hold da kæft du ligeglad méd dit barn. Og sagde det også. Men må ringe til boligselskabet, og hører dem.

Det lyder lidt som om han ik er klar til at få børn og lave de ofre der er nødvendige.. Men ring til boligselskabet og spørg.. Siger de nej så finder du hurtigt ud af om du skal være alenemor eller ej..

Anmeld

6. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Team Putte skriver:

Det lyder lidt som om han ik er klar til at få børn og lave de ofre der er nødvendige.. Men ring til boligselskabet og spørg.. Siger de nej så finder du hurtigt ud af om du skal være alenemor eller ej..

Synes heller ikke han virker til at ville sætte sine behov til side.

Anmeld

6. april 2013

Isabella_mor

Ildere har jo brug for aktive lege og udfordringer hver dag. det er fanme synd for dem/den hvis de/den skal sidde og kukkelure i et bur, så har den/de bedst af at komme til et sted hvor de kan få den aktivitet de har behov for... 

kan man ikke passe sine dyr ordenligt, så fortjener man ikke at have dem..

Anmeld

6. april 2013

FrkZier

MiichellaMalou skriver:

Jeg begriber virkelig ikke at du stadig overvejer at lade ham flytte med når han siger sådan og han SÅ tydeligt og åbenlyst er pisse ligeglad med dig og baby??

Anmeld

6. april 2013

mulle85

synes også det er forkert, og man skal behandle sine dyr ordenligt!

når det så er sagt synes jeg stadig det en privatsag mellem jer, synes lidt du udstiller ham, ved ikke om det er din mening,. men nu spørger du jo om alles mening!

Anmeld

6. april 2013

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

Jeg begriber virkelig ikke at du stadig overvejer at lade ham flytte med når han siger sådan og han SÅ tydeligt og åbenlyst er pisse ligeglad med dig og baby??

Overvejer også meget bare at flytte selv. Tror bare det er fordi det er skræmmende, og fordi jeg intet har til lejligheden. Men skal snakke med min mor

Anmeld

6. april 2013

MorTilEn2013Dreng

mulle85 skriver:

synes også det er forkert, og man skal behandle sine dyr ordenligt!

når det så er sagt synes jeg stadig det en privatsag mellem jer, synes lidt du udstiller ham, ved ikke om det er din mening,. men nu spørger du jo om alles mening!

Hvordan udstiller ham mener du?
Grunden til jeg søger meninger er fordi han bare ikke vil hører efter hvad jeg siger, og begynder og tro det hele tiden er mig der er forkert på. Den

Anmeld

6. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Isabella_mor skriver:

Ildere har jo brug for aktive lege og udfordringer hver dag. det er fanme synd for dem/den hvis de/den skal sidde og kukkelure i et bur, så har den/de bedst af at komme til et sted hvor de kan få den aktivitet de har behov for... 

kan man ikke passe sine dyr ordenligt, så fortjener man ikke at have dem..

Ja præcis. Og tror ikke de kommer mere ud når den lille kommer

Anmeld

6. april 2013

mulle85

MiichellaMalou skriver:

Hvordan udstiller ham mener du?
Grunden til jeg søger meninger er fordi han bare ikke vil hører efter hvad jeg siger, og begynder og tro det hele tiden er mig der er forkert på. Den

kan sagtens se det fra din side, så det er intet ondt eller noget!

synes måske bare det ting i burde ta en ordenlig snak om selv og finde ud af nu i skal have en bette også må du forklare ham hvordan du virkelig har det osv, og vil han dig og baby er jeg sikker på i finder en løsning!

ville bare selv blive sur hvis min kæreste oprettede sådan noget på nettet og ikke tog den med mig i stedet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.