er det forkert af mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2013

MorTilEn2013Dreng

B&J skriver:

nej det er bare ikke okay men håber da snart du får taget kampen op for det er da længe siden sidst nu... han får vist alt for mange chancer den mand og det er godt nok sørgeligt når det er ang. dyr, håber han er 150% beder når i får et barn..

og ja undskyld jeg er sådan men man skal behandle dyr ordenligt

Det tror jeg bare ikke han bliver desværre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

B&J

MiichellaMalou skriver:

Det tror jeg bare ikke han bliver desværre.

nej det tror jeg heller ikke så håber jeg du er det

Anmeld

6. april 2013

Team Putte

MiichellaMalou skriver:

Lige præcis.
Han blev skide sur da jeg sagde jeg ikke ville have dem med. Så sagde han så bliver jeg bare boende der. Ellers skal jeg jo aflive dem og har brugt sindssygt mange penge på dem og man kan ikke sælge voksende ilder og ih og åh.

Jeg har selv haft ilder og så kan du fortælle ham at det kan man altså godt! sålænge de er bare nogenlunde opdraget og ik bider for meget.. de sælges dog billigere end hvalpe men sælges kan de godt! ellers synes jeg sgu bare du skal lade ham blive boende med de dyr han it gider passe! magen til barnlighed!hed!

Anmeld

6. april 2013

MorTilEn2013Dreng

B&J skriver:

nej det tror jeg heller ikke så håber jeg du er det

Det synes jeg selv jeg er. Og er meget begyndt jeg heller vil bo alene og klarer tingene selv. Da jeg tror det bliver meget nemmere

Anmeld

6. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Team Putte skriver:

Jeg har selv haft ilder og så kan du fortælle ham at det kan man altså godt! sålænge de er bare nogenlunde opdraget og ik bider for meget.. de sælges dog billigere end hvalpe men sælges kan de godt! ellers synes jeg sgu bare du skal lade ham blive boende med de dyr han it gider passe! magen til barnlighed!hed!

Ja de bider ikke som sådan. Men jeg bryder mig egentlig bare ikke om dem jeg synes de lugter, og er lidt stride, det er ikke lige nogen dyr jeg ville vælge. Og ved jeg vil blive sur og irriteret over han har dyr og jeg ingen dyr må have.

Anmeld

6. april 2013

B&J

MiichellaMalou skriver:

Det synes jeg selv jeg er. Og er meget begyndt jeg heller vil bo alene og klarer tingene selv. Da jeg tror det bliver meget nemmere

ja men jeg håber snart du holder i, for det med jeres dyr er stadig ikke okay og er så ked af du ikke har gjord noget ang. de dyr siden sidst....

Anmeld

6. april 2013

MorTilEn2013Dreng

B&J skriver:

ja men jeg håber snart du holder i, for det med jeres dyr er stadig ikke okay og er så ked af du ikke har gjord noget ang. de dyr siden sidst....

Det blev jo bedre efter sidst . Men nu synes jeg det begynder og gå ned af bakke igen . Men han vil bare ikke af med sine ilder og føler bare ikke jeg kan gøre særlig meget. Har sådan forhørt mig hos diverese dyrehandler og de vil ikke have dem..

Anmeld

6. april 2013

Team Putte

MiichellaMalou skriver:

Ja de bider ikke som sådan. Men jeg bryder mig egentlig bare ikke om dem jeg synes de lugter, og er lidt stride, det er ikke lige nogen dyr jeg ville vælge. Og ved jeg vil blive sur og irriteret over han har dyr og jeg ingen dyr må have.

Nu er det dig der er barnlig! Hvis du ik må have dyr så må din kæreste heller ik? Det havde været fair hvis det var ham der sagde du ik må have kat men det er det jo ik.. Det er boligselskabet der har den regel! De lugter selvfølgelig lidt, det kommer man aldrig udenom.. Men de lugter mere hvis de er utrygge end hvis de har det godt.. Og mere hvis det er hanner der ik er kastreret.. Men min han var kastreret og levede rent, trygt og godt så han lugtede ik særlig meget men jeg synes ik det er et specielt børnevenligt dyr.. Ik før børnene er ihvertfald 8-10 år..

Anmeld

6. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Team Putte skriver:

Nu er det dig der er barnlig! Hvis du ik må have dyr så må din kæreste heller ik? Det havde været fair hvis det var ham der sagde du ik må have kat men det er det jo ik.. Det er boligselskabet der har den regel! De lugter selvfølgelig lidt, det kommer man aldrig udenom.. Men de lugter mere hvis de er utrygge end hvis de har det godt.. Og mere hvis det er hanner der ik er kastreret.. Men min han var kastreret og levede rent, trygt og godt så han lugtede ik særlig meget men jeg synes ik det er et specielt børnevenligt dyr.. Ik før børnene er ihvertfald 8-10 år..

Det også kun en lille del der har det sådan. Og den ved jeg godt er barnlig.. Uden tvivl men mere de lugter og han ikke passer dem ordentlig., og de bare slet ikke er børnevenlige. Tænker bare hvad vil han gøre hvis bassen stikker sine finger ind i buret og de så bider og de bider hvis der kommer noget ind i det bur. Den tanke kan jeg ikke have. Og der står ingen husdyr på deres hjemmeside, og synes også ilder er husdyr men det synes min kæreste heller ikke.

Anmeld

6. april 2013

Team Putte

MiichellaMalou skriver:

Det også kun en lille del der har det sådan. Og den ved jeg godt er barnlig.. Uden tvivl men mere de lugter og han ikke passer dem ordentlig., og de bare slet ikke er børnevenlige. Tænker bare hvad vil han gøre hvis bassen stikker sine finger ind i buret og de så bider og de bider hvis der kommer noget ind i det bur. Den tanke kan jeg ikke have. Og der står ingen husdyr på deres hjemmeside, og synes også ilder er husdyr men det synes min kæreste heller ikke.

De går under burdyr som kaniner og sådan fordi de har bur.. men du kan jo tage kontakt til boligselskabet og spørge om de må være der.. siger de nej Ja så kan din kæreste selv vælge mellem dig og bebs eller sine dyr.. så er det så den luskede måde ik dig der kræver noget af ham men du valg han selv må tage..tage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.