Zumba?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

Maja88

isabellasmor skriver:

Jeg har tabt mig 12 kg siden min graviditet, og mangler lige små 7 kg (gerne 10) 

Jeg Har flere gange overvejet Zumba, evt i et træningscenter (men jeg er sq så genert, og har ingen at tage med) 

Men, man kan jo få det på dvd og gøre det hjemme, men inden jeg m begynder at smide penge efter det, kunne jeg godt tænke mig at hører om der er nogle der har erfaring med det ? 

Nu er jeg jo zumbainstruktør..

Så jeg vil klart anbefale et center eller forening..det giver bare noget helt andet end at stå derhjemme i stuen.. jeg forbrænder langt flere kalorier ude end hjemme...

Zumba er jo for alle.. stor eller lille. Tyk eller tynd.. rytme eller ej..  zumba er ikke dans bare men stemningen og den får du ikke hjemme i stuen

Jeg vil råde dig til at prøve flere instruktører for vi er alle forskellige..

Både i størrelser,udstråling og power og ja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Maja88

Maja88 skriver:

Så jeg vil klart anbefale et center eller forening..det giver bare noget helt andet end at stå derhjemme i stuen.. jeg forbrænder langt flere kalorier ude end hjemme...

Zumba er jo for alle.. stor eller lille. Tyk eller tynd.. rytme eller ej..  zumba er ikke dans bare men stemningen og den får du ikke hjemme i stuen

Ps.. vejer selv 80kg+

Anmeld

7. april 2013

isabellasmor

AnnL skriver:

Hvilke dvd'er har du bestilt?  

Pakken hedder Zumba exhilarate , købte den over cdon.com

Anmeld

7. april 2013

Babydrøm

isabellasmor skriver:

Pakken hedder Zumba exhilarate , købte den over cdon.com

Oki tak, glæder mig til at høre hvad du synes om den Har også tænkt på sådan nogle dvd'er  

Anmeld

10. april 2013

isabellasmor

Maja88 skriver:

Jeg vil ikke starte på hold  Bryder mig ganske enkelt ikke om det. Måske når jeg har øvet mig, kan finde ud af det, og måske har tabt mig lidt Hehe. Jeg er sq for genert! 

Anmeld

10. april 2013

Maja88

isabellasmor skriver:

Jeg vil ikke starte på hold  Bryder mig ganske enkelt ikke om det. Måske når jeg har øvet mig, kan finde ud af det, og måske har tabt mig lidt Hehe. Jeg er sq for genert! 

Jeg synes det er en skam og håber du overvinder din generthed..

ZUmba er jo netop ikke om man gør det korrekt ellet vejer 60 eller 120kg.. nrj ZUMBA er for alle og det er sammenhold.. men man forbrænder bare meget mere på et hold så håber du prøver det snart

Anmeld

10. april 2013

isabellasmor

Maja88 skriver:

Jeg synes det er en skam og håber du overvinder din generthed..

ZUmba er jo netop ikke om man gør det korrekt ellet vejer 60 eller 120kg.. nrj ZUMBA er for alle og det er sammenhold.. men man forbrænder bare meget mere på et hold så håber du prøver det snart

Det ville nok også være nemmere for mig at springe ud i det, hvis jeg bare havde en der kunne tage med.. men nu prøver jeg de dvd'er og så kan det være .. man skal aldrig sige aldrig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.