isabellasmor skriver:
Jeg har tabt mig 12 kg siden min graviditet, og mangler lige små 7 kg (gerne 10)
Jeg Har flere gange overvejet Zumba, evt i et træningscenter (men jeg er sq så genert, og har ingen at tage med)
Men, man kan jo få det på dvd og gøre det hjemme, men inden jeg m begynder at smide penge efter det, kunne jeg godt tænke mig at hører om der er nogle der har erfaring med det ?
Jeg har det både på dvd og går på et hold. Man får i hvert fald pulsen op og sved på panden!
Så glæd dig til du kommer i gang. (:
Kan godt forstå du ikke vil hvis du er genert. MEN dog vil jeg sige ligesom en anden skrev det, at man har altså slet ikke tid til at stå og kigge på hinanden. Ingen kommer til at stå og tænke: Ej hende der hun gør det da bare helt forkert og hvor ser hun dum ud. Desuden vil man jo alle begynde på et begynderhold hvis man ikke har prøvet det før. Så man er i samme båd så at sige. (:
Jeg går på et hold hvor ALLE damerne er gået på pension, så de er jo i hvert fald over de 60 og den ældeste er 75. Og så er der mig på 28. Det er ikke noget jeg tænker over overhoved. Jeg gør det bare for at få lidt ekstra motion mens jeg alligevel går hjemme og venter på at få et job. Men jeg har det sjovt og får rigtig meget ud af det og så elsker jeg bare at danse. (:
Nu siger jeg bare hvordan det er for mig, så kan det jo være du får blod på tanden når du prøver det hjemme og har lyst til at starte på et hold, og så bare sørg for et begynder hold. Så er alle lige. (:
God fornøjelse med det - det er nu også sjovt selvom det "kun" er foran fjernsynet. (:
Anmeld