Zumba?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2013

Moma

isabellasmor skriver:

Jeg har tabt mig 12 kg siden min graviditet, og mangler lige små 7 kg (gerne 10) 

Jeg Har flere gange overvejet Zumba, evt i et træningscenter (men jeg er sq så genert, og har ingen at tage med) 

Men, man kan jo få det på dvd og gøre det hjemme, men inden jeg m begynder at smide penge efter det, kunne jeg godt tænke mig at hører om der er nogle der har erfaring med det ? 

Jeg ville helt klart gøre det i et center, det er meget sjovere. Pak genertheden væk og kom i gang  Zumba er så sjovt. 

I Zumba gælder det bare om at danse, der er noget koreografi, men man går ikke så meget op i, om man går til den ene eller anden side. man skal bare have noget motion og samtidigt have det sjovt. Inden længere tænker du ikke over det mere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

Moma

Peanut skriver:

Jeg har gået til Zumba i et fitness center,  men stoppededa jeg ikke brød mig om at stå og svinge røven med andre kvinder.  Men har så heller aldrig brudt mig om at danse,  til ssammenligning.  

Ved ikke hvordan du har det indeni 

Jeg har heller aldrig brudt mig om at danse,  og jeg har mere eller mindre tvunget mig selv af sted i et halvt år, og nu synes jeg, at dwt er sjovt. 

Anmeld

6. april 2013

Miss-86

isabellasmor skriver:

Jeg glæder mig også bare til jeg får det med posten 

Kan jeg godt forstå, det er sjovt, samtidig med at man får rørt sig.

Anmeld

6. april 2013

isabellasmor

snøvsen skriver:

Jeg går til zumba flere gange ugentligt. Vi har ikke tid til at stå og holde øje med hinanden. Jeg går både alene og med min søster. Men man lærer hurtigt hinanden at kende på et hold og begynder at snakke med hinanden.

Jeg ville ikke få det gjort, hvis det var hjemme

Jeg ved jeg får det gjort :-) jeg er bare ikke til det med at gå på hold, ikke når det handler om sådan noget som for mig er grænseoverskridende 

Anmeld

6. april 2013

Tøs85

isabellasmor skriver:

Jeg har tabt mig 12 kg siden min graviditet, og mangler lige små 7 kg (gerne 10) 

Jeg Har flere gange overvejet Zumba, evt i et træningscenter (men jeg er sq så genert, og har ingen at tage med) 

Men, man kan jo få det på dvd og gøre det hjemme, men inden jeg m begynder at smide penge efter det, kunne jeg godt tænke mig at hører om der er nogle der har erfaring med det ? 

Jeg har rigtig gode erfaringer med zumba på dvd.. Jeg laver det herhjemme hver dag, hvis jeg kan komme til det.. Det er også sjovt selvom det ikke er i et center.. Gør det hver gang jeg trænger til at tabe et par kilo og min veninde tabte 11 kg meget hurtigt ved at lave zumba derhjemme..

Anmeld

6. april 2013

isabellasmor

Tøs85 skriver:

Jeg har rigtig gode erfaringer med zumba på dvd.. Jeg laver det herhjemme hver dag, hvis jeg kan komme til det.. Det er også sjovt selvom det ikke er i et center.. Gør det hver gang jeg trænger til at tabe et par kilo og min veninde tabte 11 kg meget hurtigt ved at lave zumba derhjemme..

Årh lige sådan et svar jeg ledte efter  11 kg, det er flot ! Håber jeg kan opnå det samme! 

Hvor lang tid tog det din veninde at tabe 11 kg? 

Anmeld

6. april 2013

BabyMus

isabellasmor skriver:

Jeg har det både på dvd og går på et hold. Man får i hvert fald pulsen op og sved på panden!

Så glæd dig til du kommer i gang. (:

Kan godt forstå du ikke vil hvis du er genert. MEN dog vil jeg sige ligesom en anden skrev det, at man har altså slet ikke tid til at stå og kigge på hinanden. Ingen kommer til at stå og tænke: Ej hende der hun gør det da bare helt forkert og hvor ser hun dum ud. Desuden vil man jo alle begynde på et begynderhold hvis man ikke har prøvet det før. Så man er i samme båd så at sige. (:

Jeg går på et hold hvor ALLE damerne er gået på pension, så de er jo i hvert fald over de 60 og den ældeste er 75. Og så er der mig på 28. Det er ikke noget jeg tænker over overhoved. Jeg gør det bare for at få lidt ekstra motion mens jeg alligevel går hjemme og venter på at få et job. Men jeg har det sjovt og får rigtig meget ud af det og så elsker jeg bare at danse. (:

Nu siger jeg bare hvordan det er for mig, så kan det jo være du får blod på tanden når du prøver det hjemme og har lyst til at starte på et hold, og så bare sørg for et begynder hold. Så er alle lige. (:

God fornøjelse med det - det er nu også sjovt selvom det "kun" er foran fjernsynet. (:

Anmeld

6. april 2013

MorTilEnPrinsesse

isabellasmor skriver:

Nu har jeg også bestilt det, så nu glæder jeg mig til at prøve det 

Held og lykke med det så! 

Du får stor glæde af det, især hvis ikke du føler for at stå med andre, i frygt for at blive gjort til grin. Jeg bruger det ikke så meget mere selv da jeg har mere travlt med at steppe og gåture. Men engang imellem så hiver jeg det frem ;-) 

Anmeld

7. april 2013

Tøs85

isabellasmor skriver:

Årh lige sådan et svar jeg ledte efter  11 kg, det er flot ! Håber jeg kan opnå det samme! 

Hvor lang tid tog det din veninde at tabe 11 kg? 

Jeg synes det gik meget hurtigt men ved faktisk ikke hvor lang tid der gik.. Måske 4 måneders tid..

Anmeld

7. april 2013

Babydrøm

isabellasmor skriver:

Nu har jeg også bestilt det, så nu glæder jeg mig til at prøve det 

Hvilke dvd'er har du bestilt?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.