Zumba?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
26 svar
7 synes godt om
6. april 2013

isabellasmor

Jeg har tabt mig 12 kg siden min graviditet, og mangler lige små 7 kg (gerne 10) 

Jeg Har flere gange overvejet Zumba, evt i et træningscenter (men jeg er sq så genert, og har ingen at tage med) 

Men, man kan jo få det på dvd og gøre det hjemme, men inden jeg m begynder at smide penge efter det, kunne jeg godt tænke mig at hører om der er nogle der har erfaring med det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

MorTilEnPrinsesse

isabellasmor skriver:

Jeg har tabt mig 12 kg siden min graviditet, og mangler lige små 7 kg (gerne 10) 

Jeg Har flere gange overvejet Zumba, evt i et træningscenter (men jeg er sq så genert, og har ingen at tage med) 

Men, man kan jo få det på dvd og gøre det hjemme, men inden jeg m begynder at smide penge efter det, kunne jeg godt tænke mig at hører om der er nogle der har erfaring med det ? 

Puha! Zumba giver sved på kroppen, har selv gået til det i vores fitness center, men desværre er holdet væk! Så jeg har købt til vores PlayStation. Det er fantastisk!! 

Jeg kan ihvertfald anbefale det!

Anmeld

6. april 2013

Miss-86

Min erfaring, er at man ikke får gjort det derhjemme.

Det er også sjovere, når man er et sted med mange andre mennesker - Der er ikke nogle der står og kigger på en jo
Du kan skifte tøj hjemmefra, hvis det er det.

Jeg synes du skal prøve.

Anmeld

6. april 2013

Peanut

Jeg har gået til Zumba i et fitness center,  men stoppededa jeg ikke brød mig om at stå og svinge røven med andre kvinder.  Men har så heller aldrig brudt mig om at danse,  til ssammenligning.  

Ved ikke hvordan du har det indeni 

Anmeld

6. april 2013

isabellasmor

MorTilEnPrinsesse skriver:

Puha! Zumba giver sved på kroppen, har selv gået til det i vores fitness center, men desværre er holdet væk! Så jeg har købt til vores PlayStation. Det er fantastisk!! 

Jeg kan ihvertfald anbefale det!

Nu har jeg også bestilt det, så nu glæder jeg mig til at prøve det 

Anmeld

6. april 2013

isabellasmor

Miss-86 skriver:

Min erfaring, er at man ikke får gjort det derhjemme.

Det er også sjovere, når man er et sted med mange andre mennesker - Der er ikke nogle der står og kigger på en jo
Du kan skifte tøj hjemmefra, hvis det er det.

Jeg synes du skal prøve.

Jeg får det gjort :-) når jeg først sætter mig noget for, så 

Jeg er alt for genert til at starte på et hold, især når jeg skal starte alene. 

Bestilte nogle dvd-er idag, så glæder mig til at få det prøvet 

Anmeld

6. april 2013

isabellasmor

Peanut skriver:

Jeg har gået til Zumba i et fitness center,  men stoppededa jeg ikke brød mig om at stå og svinge røven med andre kvinder.  Men har så heller aldrig brudt mig om at danse,  til ssammenligning.  

Ved ikke hvordan du har det indeni 

Jeg elsker at danse. Men efter at ha taget på, så er det ikke noget jeg vil gøre offentligt.. 

Men bestilte nogle dvd'er idag, så glæder mig til at få det prøvet 

Anmeld

6. april 2013

Miss-86

isabellasmor skriver:

Jeg får det gjort :-) når jeg først sætter mig noget for, så 

Jeg er alt for genert til at starte på et hold, især når jeg skal starte alene. 

Bestilte nogle dvd-er idag, så glæder mig til at få det prøvet 

Okay, det er godt
Jeg starter snart til Zumba igen, det er simpelthen så sjovt og giver godt

Anmeld

6. april 2013

isabellasmor

Miss-86 skriver:

Okay, det er godt
Jeg starter snart til Zumba igen, det er simpelthen så sjovt og giver godt

Jeg glæder mig også bare til jeg får det med posten 

Anmeld

6. april 2013

snøvsen

Jeg går til zumba flere gange ugentligt. Vi har ikke tid til at stå og holde øje med hinanden. Jeg går både alene og med min søster. Men man lærer hurtigt hinanden at kende på et hold og begynder at snakke med hinanden.

Jeg ville ikke få det gjort, hvis det var hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.