har du fortalt dem hvornår du mistænker at du er blevet gravid (hvis du altså er det), for jeg synes da godt nok det er længe du skal vente!!! du risikerer jo at du faktisk er længere end 12 uger når du kommer til lægen! 
Har du stadig ikke taget en hjemmetest? hvis du er så bange for at du er gravid, så få dog taget dig sammen og få taget en test inden det er for sent at gøre noget ved et evt. positivt resultat!? medmindre du i virkeligheden gerne VIL være gravid og have det barn, men er bange for folks reaktioner hvis du beholder barnet mens du stadig har mulighed for abort? ja, undskyld hvis jeg lyder grov, men hvis du virkelig er så frustreret forstår jeg ikke du intet har gjort endnu! 
håber alt løser sig for dig.. du er velkommen til at skrive hvis du har behov for nogen at tale med.. jeg er slet ikke så farlig som jeg lyder! 

knus Caroline
Jeg er helt enig med dig, Caroline..
Jeg kan ikke forstå du ikke har gjort noget ved det! Hvis du er så nervøs, som det virker på dine indlæg, så synes jeg det er skørt...
Som Caroline skriver kan du være mere end 12 uger henne, og så er du jo NØD til at fortælle det til dine forældre og din kæreste, hvis du vælger barnet. Abort behøver ingen jo vide noget om..... Det er jo lang tid siden du lavede det første indlæg.
Har din læge ferie, så skal de henvise dig til en anden læge. Folk bliver jo syge -eller gravide- selvom lægen er på ferie.
Jeg ville ringe til lægen, sige jeg havde mistanke om en graviditet. Så spørger de sikkert om den er ønsket eller uønsket, og at du kan komme forbi idag med en urinprøve. Sådan foregik det sidst jeg var til tjek. Var slet ikke inde hos lægen.. Det ordnede lægesekretæren, som er "oplært" til at aflæse deres test's.
Jeg ville få ro i sindet, hvis jeg var dig. Det må da heller ikke være sjovt at gå og tænke på hele tiden? Hvornår har du sidst hjemmetestet?
Og jeg er ikke en stram tante

jeg kan bare ikke forstå at du vil vente..
Jeg sender dig lidt mod herfra..
Anmeld