Prævention og gravid ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2009

Pige2009

99% sikre. Ja, tak. Jeg var så 1 af de 100 som blev gravid ved denne form for prævention eller rettere mangel på samme

Knus Linda 25+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

AnneKH

Ja, jeg var også den eene ud af 100 der blev gravid på p-piller. Hvis man har skiftet piller for nylig, kan det også gøre det præventive mindre sikkert i en periode. Men bare rolig, det skal nok! Bare vent og se.. det går altid!  
Lad os vide, hvad der sker..

Kram Anne

Anmeld

17. juli 2009

Isabella

Hej igen.
Har godt nok ikke været til læge endnu. Men min mave vokser, kan ikke liggge på maven og sove, jeg kan ikke have der er nogle der rører min mave eller mine bryster. Problemet er bare at, jeg har min mens. 1 gang om måneden som jeg skal have. Efter billeder i bøger om graviditet, brude jeg være i 1 eller 2 måned, men størrelsen på min mave. Men har fået at vide, at man også kan begynde at tage på når man er omkring min alder, uden at spise det store. Har ikke sag til nogen omkring det, da jeg er i tvivl, og bliver slagtet levende hvis jeg er gravid. 

Anmeld

17. juli 2009

Sujan

Jeg blev gravid på p-piller og de første test var negative. En uge efter var den positiv så havde testet for tidligt. Jeg fik en abort uden nogen fik det at vide. Gik op til lægen og fik en tid og så var det overstået.

Men jeg vil også sige at jeg altid har været meget tynd, faktisk gået til vægtkontrol hos lægen og sådan. da jeg blev 20 år begyndte jeg at tage på rimelig hurtigt. gik fra en B-skål til en D-skål i BH på 2 måneder. og havde ikke ændret noget i min kost. Nu har jeg altid været vant til at spise fed mad da de var så bange for min vægt da jeg var yngre. Det er svært at vende sig af med og nu vejer jeg ca. 7-10 kg. for meget. Det er ret svært at forholde sig til når man altid har været for tynd..

Så det kan også være dit stofskifte der er ved at ændre sig. men gå til din læge.

Anmeld

17. juli 2009

MaleneG

Sujan skriver:

Jeg blev gravid på p-piller og de første test var negative. En uge efter var den positiv så havde testet for tidligt. Jeg fik en abort uden nogen fik det at vide. Gik op til lægen og fik en tid og så var det overstået.

Men jeg vil også sige at jeg altid har været meget tynd, faktisk gået til vægtkontrol hos lægen og sådan. da jeg blev 20 år begyndte jeg at tage på rimelig hurtigt. gik fra en B-skål til en D-skål i BH på 2 måneder. og havde ikke ændret noget i min kost. Nu har jeg altid været vant til at spise fed mad da de var så bange for min vægt da jeg var yngre. Det er svært at vende sig af med og nu vejer jeg ca. 7-10 kg. for meget. Det er ret svært at forholde sig til når man altid har været for tynd..

Så det kan også være dit stofskifte der er ved at ændre sig. men gå til din læge.

kan kun nikke genkendene til din historie ..
dog nåede jeg inden graviditeten ikke at blive overvægtig, men nogenlunde normal vægtig at se på

Anmeld

17. juli 2009

MorTilGustav

linda2009 skriver:

99% sikre. Ja, tak. Jeg var så 1 af de 100 som blev gravid ved denne form for prævention eller rettere mangel på samme

Knus Linda 25+4

Me too

Anmeld

17. juli 2009

Nanna1985

Synes du skal tage til læge ellers finder du jo aldrig ud af om du er gravid..

Pøj Pøj med det

Anmeld

17. juli 2009

LineD

Altså er jeg den eneste der tænker... Hvorfor går du ikke til lægen og får det be- eller afkraftet... der er der ingen grund til at pive og være så ked, hvis du ikke er gravid jo? Havde det været mig havde jeg da for længst været ved lægen for at få vished... Det er jo kun sådan du kan få ro i sindet...

Anmeld

17. juli 2009

Betina88

Du må hellere se at få taget dig sammen og gå op til lægen ..

Dine p-piller har altid beskyttet dig , ikk' ?

Anmeld

18. juli 2009

FrkT

Hvad så, er der noget nyt??? Har du været ved læge? Eller hvordan går det med det hele?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.