Prævention og gravid ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.173 visninger
28 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

Isabella

Hjælp!!
Jeg er bange for at jeg er gravid, men er på p-piller. Jeg spiser hele tiden og er begyndt at tage lidt på, min mave er hård, og mine bryster er ømme. Jeg har taget 5-6 tester, de to første var negative, de to andre vidste en MEGET svag nr to streg, og de to sidste vidste igen negativ. Jeg har hørt fra en veninde der venter sit 2 barn nu, at hendes lillesøster blev gravid med både p-piller og kondom, og har nu en dejlig pige på  2 år.
Jeg er virkelig bange.

Mvh. Isabella.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

oo

du må hellere ringe til din læge og få taget en test hos ham, evt en blodprøve der kan måle dit HCG tal, istedet for en tissetest. en svag streg betyder nemlig at du har HCG i dit system, hvilket du kun burde have hvis du er eller lige har været gravid.

Anmeld

26. juni 2009

Isabella

Okay. Men hverken mine forældre, svigerforældre eller min kæreste må finde ud af det. Og er sammen med i hvert fald en af dem hver dag, hele dagen. Så det bliver et problem.

Hvad betyder HCG?

Anmeld

26. juni 2009

MaleneG

Isabella skriver:

Okay. Men hverken mine forældre, svigerforældre eller min kæreste må finde ud af det. Og er sammen med i hvert fald en af dem hver dag, hele dagen. Så det bliver et problem.

Hvad betyder HCG?

HCG er det hormon man producere når man er gravid.

Anmeld

26. juni 2009

Cris

Så ring til lægen, der er ikke meget at vi kan gøre herfra... Men det kan din læge!

Anmeld

26. juni 2009

Isabella

Okay tusind tak..

Men man burde da ikke kunne blive gravid på prævention vel ?

Anmeld

26. juni 2009

MaleneG

Isabella skriver:

Okay tusind tak..

Det kan man sagtens, så ring til din læge, og bed om en blodprøve, og dette kan du sagtens gøre uden familien og kæresten får det af vide

Anmeld

26. juni 2009

Isabella

Okay. Tusind tak...
Kommer med nærmere indformation.

Anmeld

26. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Isabella skriver:

Hjælp!!
Jeg er bange for at jeg er gravid, men er på p-piller. Jeg spiser hele tiden og er begyndt at tage lidt på, min mave er hård, og mine bryster er ømme. Jeg har taget 5-6 tester, de to første var negative, de to andre vidste en MEGET svag nr to streg, og de to sidste vidste igen negativ. Jeg har hørt fra en veninde der venter sit 2 barn nu, at hendes lillesøster blev gravid med både p-piller og kondom, og har nu en dejlig pige på  2 år.
Jeg er virkelig bange.

Mvh. Isabella.

Min venindes søster er også blevet gravid 2 gange på p-piller. Hun skal føde sin søn her inden for få uger.

Da hun blev gravid anden gang på p-piller sagde hendes læge at hun nok var en af dem der tissede hormonerne ud...
Så det er der åbenbart nogen der gør.

Snak med din læge!! Det ville jeg gøre!

KRAM

Anmeld

26. juni 2009

Diana...

Isabella skriver:

Okay tusind tak..

P-piller er 99% procent sikre så det kan du sagtens det kan være du er den ene ud af de 100 så af sti af sted med dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.