dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2013

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Jeg vil bare lige tilføje at kommunen har et system som sender beskeder ud til sagsbehandleren hvis der fx sker ændringer i husstandsindkomsten eller antal beboere på adressen, så det FINDER DE TID TIL at tjekke 

Okay  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

L&V

Anonym skriver:

livet surt for andre ? og hvad mener du med det om jeg må spørge ?

jeg har overhørt meget af samtalen og det jeg hørte var at de gør det på den måde for at spare ( fair nok med det ) jeg ved så at de er lykkelige og stadig bor sammen med ved ikk om han har flyttet adresse men stadig blevet boende.

jeg har intet i mod det det er min mands kammerat jeg spørg bare her inde for at høre om det er lovligt andet ligger der ikke i det.

det her er da et forum til spørgsmål snak osv og dette er mit spørgsmål.

nu vender du den lidt og prøver få det til at lyde som om jeg har skumle bagtanker ved at finde ud af sandheden.

det skal siges at det har jeg ikke jeg var bare nysgerrig omkring det

Hvis du vil vide om det er ulovligt eller ej må du jo ha en bagtanke med den "viden" du har.. Så som anmeldelse og hvis der ikke er hold i det ud fra en overhørt samtale ja så kan livet da blive ret surt for jeres "kammerat"

Og ja det er så mine svar..

Anmeld

5. april 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Hvis du vil vide om det er ulovligt eller ej må du jo ha en bagtanke med den "viden" du har.. Så som anmeldelse og hvis der ikke er hold i det ud fra en overhørt samtale ja så kan livet da blive ret surt for jeres "kammerat"

jeg må vidst lige forklare dig at jeg aldrig kunne drømme om at anmelde folk for så noget for det er da fundstændigt ligegyldig.t hvad får man ud af det ? 

Jeg har da lov til at høre med reglerne om det er lovligt eller ej så du skal da overhoved ikk dømme mig når du intet aner. 

så der tager du da fuldstændig fejl desværre  

det er ren nysgerrighed at jeg spørg om det er lovligt her i Danmark og det må jeg da gerne spørge om. 

Så må du gerne have din mening men må desværre sige at du ikk kan tag mere fejl. 

Anmeld

5. april 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Jeg må sige at jeg er ret ked Af den måde du dømmer mig på ud fra et spørgsmål. 

Og jeg finder det meget provokerede at du skriver "kammerat" 

det er min mands kammerat så de der gåseøjne behæver du ikk bruge der. 

Men jeg lukker den her så kan du tro hvad du vil, så længe jeg ved hvad der er rigtigt så jeg glad god aften 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.