dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.309 visninger
23 svar
8 synes godt om
5. april 2013

Anonym trådstarter

Hej.

har en bekendt som bor sammen med sit barn og faren de er kærester men de har fri plads for det er kun moren som står som betaler, er det ikk ulovligt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Hej.

har en bekendt som bor sammen med sit barn og faren de er kærester men de har fri plads for det er kun moren som står som betaler, er det ikk ulovligt ?

Man kan sagtens have friplads, selvom forældrene bor sammen. 

- Er du sikker på at de begge ikke er registreret på adressen? 

Anmeld

5. april 2013

Valle81

Hvis begge er registreret på adresse, så kan de ikke snyde. Så får de friplads ud fra begges indkomster, hvilket sagtens kan lade sig gøre:0)

Anmeld

5. april 2013

L&V

Anonym skriver:

Hej.

Det er jo ikke kun enlige der kan få friplads, det kan der være mange grunde til og mht at sta som betaler hvad mener du så med det

Anmeld

5. april 2013

Benjamins'mor

Det er også kun mig der står som betaler her (til dp). Men derfor er det stadig regnet udfra vores fælles indtægt.

Anmeld

5. april 2013

Valle81

Anonym skriver:

Hej.

P.S. Det er altid moderen, der står som betaler, med mindre at barnet har bopæl hos faderen:0)

Anmeld

5. april 2013

Anonym trådstarter

jeg overhørte bare en samtale med at nu har de sagt til kommunen det kun er hende som betaler og faren ikk gør så derfor får de fuld friplads hun er nemlig på kh.

men jeg ved faktisk ikk om han har adressen hos dem.

i mine øjne er det at snyde for de bor begge sammen og er fælles om alt.

Anmeld

5. april 2013

L&V

Anonym skriver:

jeg overhørte bare en samtale med at nu har de sagt til kommunen det kun er hende som betaler og faren ikk gør så derfor får de fuld friplads hun er nemlig på kh.

men jeg ved faktisk ikk om han har adressen hos dem.

i mine øjne er det at snyde for de bor begge sammen og er fælles om alt.

Men det er jo lidt lige meget om det er snyd i dine øjne når/hvis det ikke er ulovligt det de gør..

Anmeld

5. april 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det er jo ikke kun enlige der kan få friplads, det kan der være mange grunde til og mht at sta som betaler hvad mener du så med det

de har kun oplyst morens indtægt og ikk farens.

Anmeld

5. april 2013

L&V

Anonym skriver:

de har kun oplyst morens indtægt og ikk farens.

Men det er jo ikke noget du ved ud fra en samtale du har overhørt.. Og sådan noget tjekker kommunen os selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.