Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
har en bekendt som bor sammen med sit barn og faren de er kærester men de har fri plads for det er kun moren som står som betaler, er det ikk ulovligt ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej. har en bekendt som bor sammen med sit barn og faren de er kærester men de har fri plads for det er kun moren som står som betaler, er det ikk ulovligt ?
Man kan sagtens have friplads, selvom forældrene bor sammen.
- Er du sikker på at de begge ikke er registreret på adressen?
jeg overhørte bare en samtale med at nu har de sagt til kommunen det kun er hende som betaler og faren ikk gør så derfor får de fuld friplads hun er nemlig på kh.
men jeg ved faktisk ikk om han har adressen hos dem.
i mine øjne er det at snyde for de bor begge sammen og er fælles om alt.
Anonym skriver: jeg overhørte bare en samtale med at nu har de sagt til kommunen det kun er hende som betaler og faren ikk gør så derfor får de fuld friplads hun er nemlig på kh. men jeg ved faktisk ikk om han har adressen hos dem. i mine øjne er det at snyde for de bor begge sammen og er fælles om alt.
Månsson skriver: Det er jo ikke kun enlige der kan få friplads, det kan der være mange grunde til og mht at sta som betaler hvad mener du så med det
Det er jo ikke kun enlige der kan få friplads, det kan der være mange grunde til og mht at sta som betaler hvad mener du så med det
de har kun oplyst morens indtægt og ikk farens.
Anonym skriver: de har kun oplyst morens indtægt og ikk farens.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128