Emmaljunga cerox 2.0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2013

22

Annemor... skriver:

https://www.facebook.com/#!/pages/%C3%98nskeb%C3%B8rn-Klarup/167839279995907?fref=ts

Ej hvor er det sødt af dig at linke til udsalget.

Jeg bor dog i København, men har fundet et sted hvor jeg  kan få den til 3200,-, det er dog uden forlæder (eller hvad den der pose nu hedder man kan spænde fast) Det er vist det billigste jeg har set endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Clisolka

22 skriver:

Hej alle.

Min mand og jeg går og overvejer at købe en klapvogn til vores pige, og vi har lidt kig på en emmaljunga cerox 2.0. Er det en klapvogn I kender til, og som I kan anbefale?

Vi går specielt op i om vores datter kan ligge og sove i den, om den er god at køre med (her tænker vi specielt på om hjulene er gode, eller om den larmer meget) og om den er solid og holdbar.

Nu er det ikke 2.0 jeg har herhjemme, men blot Cerox (uden vendbart styr) Jeg kan varmt anbefale den. Jeg kan i hvert fald ikke undvære den. Vi har ikke bil så den bliver brugt til lidt af hvert på ture 

Anmeld

5. april 2013

ESV

22 skriver:

Hej alle.

Min mand og jeg går og overvejer at købe en klapvogn til vores pige, og vi har lidt kig på en emmaljunga cerox 2.0. Er det en klapvogn I kender til, og som I kan anbefale?

Vi går specielt op i om vores datter kan ligge og sove i den, om den er god at køre med (her tænker vi specielt på om hjulene er gode, eller om den larmer meget) og om den er solid og holdbar.

Vi har den og jeg vil IKKE anbefale den. Vores har været til rep. Et utal af gange fordi julene bliver skæve og den så kører meget meget skævt. Så kan bøjlen ikke tages af hvilket har irriteret mig mange gang fordi vi bla ikke kunne bruge voksiposen i klapvognen. Vi har tilgengæld altid været glade for at hjulene ikke punkterer og det svingbarestyr.

Anmeld

5. april 2013

katrine26

Frejsmor skriver:

Vi har også en Emmaljunga cerox 2.0 og er rigtig glade for den på de fleste punkter..

Vi har i en lille periode brugt den til middagslur med en voksipose i og det har virket fint, udover det har lillemanden taget sig en del lure i den, så på det punkt virker den helt fint..

Min eneste klage har været et problem med at de små kapsler der sidder på hjulene ikke har siddet godt nok fast fra fabrikken og to af dem er faldet af, uden jeg har set det.. Og på det ene hjul er fjederen der holder hjulet på plads også hoppet af, og det betyder at hjulet har meget nemt ved at hoppe af vognen(det er dog noget der kan fikses for meget få penge, vi har bare været lidt for dovne indtil videre)

Hejsa. Ved du hvor man kan få det fikset, vi har også et hjul hvor den sorte hjul kapsel mangler så vi hele tiden skal gå og sørge for at hjulet ikke falder af. Katrine26. 

Anmeld

5. april 2013

Frejsmor

katrine26 skriver:

Hejsa. Ved du hvor man kan få det fikset, vi har også et hjul hvor den sorte hjul kapsel mangler så vi hele tiden skal gå og sørge for at hjulet ikke falder af. Katrine26. 

Du bør kunne få det fikset i den forretning du har købt klapvognen i..

Og ellers kan du i hvert fald købe den del der mangler også selv sætte den fast med noget kontaktlim, mener ikke de kostede ret meget de der kapsler..

Anmeld

5. april 2013

katrine26

Frejsmor skriver:

Du bør kunne få det fikset i den forretning du har købt klapvognen i..

Og ellers kan du i hvert fald købe den del der mangler også selv sætte den fast med noget kontaktlim, mener ikke de kostede ret meget de der kapsler..

Ok. Har desværre købt den brugt. Må Google mig frem. Tak for hjælpen. Katrine26. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.