22 skriver:
Hej alle.
Min mand og jeg går og overvejer at købe en klapvogn til vores pige, og vi har lidt kig på en emmaljunga cerox 2.0. Er det en klapvogn I kender til, og som I kan anbefale?
Vi går specielt op i om vores datter kan ligge og sove i den, om den er god at køre med (her tænker vi specielt på om hjulene er gode, eller om den larmer meget) og om den er solid og holdbar.
Jeg er ikke Emmaljunga-fan overhovedet, men jeg vil sige, at jeg er rigtig glad for min Cerox 2.0. Her i vinter har jeg købt en lækker kørepose til den, og vi har brugt den rigtigt meget.
Den kører godt, den larmer ikke, hjulene er punktérfri, da de er massive. Det er en stor, tung vogn, men den er relativt nem at komme rundt med, men hvis man er vant til paraplyklapvogn eller svingbart forhjul, så er det nok en noget tungere oplevelse.
Det kræver lidt øvelse i starten at huske, hvordan man pakker sammen, pakker ud, vender køreretningen, og jeg har endnu ikke fundet ud af, hvordan man ændrer fodstøttehøjden (det fungerer ikke rigtigt, som jeg synes, det skal, men det er nok en fejl 40
).
Alt i alt er vi rigtig glade for den.
Anmeld