Emmaljunga cerox 2.0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2013

Svenne

Vi har den! - og ville ikke undvære den!

Det er en skøn vogn, som vi har brugt meget.
Den er dejlig robust og er også brugt til løbeture i skoven mv.

Nu er vores søn snart 3 år og nu bruger han den til at sove i herhjemme i weekenden, fordi han ikke kan være i barnevognen mere. Så ligger vi bare sædet ned og bruger madrassen fra barnevognen og så sover han dejligt i den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Annemor...

Vi har den også og er super glad for den

Har altid sagt at jeg ville have den klapvogn og det fik jeg og jeg vil ikke bytte den ud

Anmeld

5. april 2013

22

Svenne skriver:

Vi har den! - og ville ikke undvære den!

Det er en skøn vogn, som vi har brugt meget.
Den er dejlig robust og er også brugt til løbeture i skoven mv.

Nu er vores søn snart 3 år og nu bruger han den til at sove i herhjemme i weekenden, fordi han ikke kan være i barnevognen mere. Så ligger vi bare sædet ned og bruger madrassen fra barnevognen og så sover han dejligt i den

Ej hvor er det fedt at høre! Elsker at den er robust, og at børnene kan sove i den.

Tror at det er den jeg bedst kan lidt - skal bare lige se lidt flere alternativer, før min mand er helt overbevist.

Anmeld

5. april 2013

22

Annemor... skriver:

Vi har den også og er super glad for den

Har altid sagt at jeg ville have den klapvogn og det fik jeg og jeg vil ikke bytte den ud

Godt at du fik den klapvogn du ønskede! Det kan jeg bare mærke, at vi ikke gjorde i første hug, og det har vi simpelthen fortrudt så meget. Tror (og håber) at det ender med den for os.

Anmeld

5. april 2013

22

Rockertand skriver:

Ja, den er nemlig meget retningsstabil, og vi bor på landet, så de der klapvogne, der kun lige kan klare en fortovskant, duer altså ikke herude.

Ja, det er den til fødderne...men jeg skal nok knække koden én af dagene

Jeg tror skisme at jeg har fundet løsningen. Prøv at se det link jeg har lagt ind her, og så se 55 sekunder inde i videoen, så viser damen en dims man skal trykke på, så fodstøtten kan flyttes op og ned.

http://www.youtube.com/watch?v=mq-8sYTFF8U

Anmeld

5. april 2013

22

MarleneOlsen skriver:

Jeg har ogs sådan en klapvogn har haft den i 3 måneder jeg kan heller ikk finde ud af tag fodstøtten ned

Jeg tror skisme at jeg har fundet løsningen. Prøv at se det link jeg har lagt ind her, og så se 55 sekunder inde i videoen, så viser damen en dims man skal trykke på, så fodstøtten kan flyttes op og ned.

Anmeld

5. april 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Rockertand skriver:

Jamen, det kan da godt være, at jeg skal lade være med at føle mig dum så...jeg synes bare ikke, at den vil rokke sig nogen vegne uanset, hvad jeg gør, men jeg må finde manualen frem.

Jeg har det på samme måde .. Synes jeg har prøvet alt .. Men ved ikk hvor min brugsforvirring er men du må da gerne sige til når du ved det

Anmeld

5. april 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
22 skriver:

Super jeg kigger på det når jeg kommer hjem
Og tak for linket

Anmeld

5. april 2013

Annemor...

22 skriver:

Godt at du fik den klapvogn du ønskede! Det kan jeg bare mærke, at vi ikke gjorde i første hug, og det har vi simpelthen fortrudt så meget. Tror (og håber) at det ender med den for os.

Nu ved jeg ikke hvor du bor henne af. men den er minus 20 % nogen steder lige for tiden

Anmeld

5. april 2013

Annemor...

Annemor... skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du bor henne af. men den er minus 20 % nogen steder lige for tiden

https://www.facebook.com/#!/pages/%C3%98nskeb%C3%B8rn-Klarup/167839279995907?fref=ts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.