Anonym skriver:
jeg har igennem længere tid haft en rigtig god mandlig ven.. vi snakkede sammen dagligt og så hinanden fast.. vi har mødt hinandens familier og kunne bare snakke om alt...
jeg var og er rigtig glad for ham... men pludselig gik hans kone helt amok i jalousi og ringede til mig og råbte op og gik amok på ham
der var INTET at være jaloux over
han har hele tiden sagt at hun ikke skal ødelægge vores venskab, for han holder rigtig meget af mig...
men langsomt skriver han mindre og mindre til mig, ringer aldrig og svarer kun nogen gange på mine beskeder
når vi ses tager han afstand fra mig, og vil kun kramme mig hvis konen ikke er i nærheden..
skal jeg bare indse at jeg har mistet min ven???
har besluttet at lade ham kontakte mig hvis han vil noget, for jeg gider ikke række ud efter ham og blive afvist
har spurgt ham om der var noget galt og hvorfor han ikke svarer, men han siger bare at der intet er galt og at han har travlt... men han er gået fra at skrive hver dag flere gange om dagen, til måske 2 gange om ugen...
Du bliver nok nødtil at indse, at der ikke vil være så stor og daglig kontakt mellem jer, som der før har været
Grunden er jo at Konen skældte ham ud, og hvis han er bange for at miste konen, så har han set sig nødsaget til at tage det skridt, at droppe den store kontakt med dig, så han ikke for ballade med konen, hvilket jeg godt kan forstå han så har gjort.
Så syntes som sådan ikke i har gjort noget forkert, men når hans konen ikke vil have det, så bliver han jo lige som nødtil at indordne sig under dette.
Jeg kan godt forstå det er hårdt for dig, for du føler du har mistet en ven, og på en måde har du måske også dette, det vil tiden jo vise, for ingen kan jo forudse hvor tit i så fremover vil have kontakt med hinanden