Da Diana døde 31. aug 1997 stod jeg op midt om natten, fordi jeg skulle gøre mig klar til en 4 mdrs lang rejse med rygsæk i Asien med min veninde.... Så vi skulle flyve tidligt fra Aalborg lufthavn....
Tændte radioen da jeg stod op, og hele tiden kom der nyt om hende og kæresten og han var lige blevet erklæret død da jeg havde tændt..... Diana lå stadig på operationsbordet og jeg kan huske vi sad i bilen på vej til Aalborg da de erklærede hende død, og jeg sad bare med tårer løbende ned af kinderne... Syntes det var så forfærdeligt:-( Og hendes stakkels små drenge:-((((
Alle steder i Asien snakkede de om den dræbte prinsesse.....
D. 11. sept havde jeg helt tilfældigt tændt for tv'et lige da det startede..... Kunne ikke lige finde ud af hvad det var den ekstra udsendelse handlede om, jeg havde min veninde i tlf'en, og sagde til hende at der var sket noget i USA... Hun boede i Irland og var på arbejde, så de kunne ikke se tv eller noget... Snakkede med hende i LANG tid og fortalte hvad der skete......
Jeg lavede vist intet andet den dag end stene foran tv'et til kl. 21 om aftenen......
Anmeld