Eva skriver:
der er bare nogle begivenheder hvor man kan huske hvor man var da man hørte om det...
Da Diana døde var Jeppe spæd, to måneder gammel og det var SÅ varmt...jeg husker tydeligt da min daværende kæreste fortalte at hun var død og så på så tragisk vis...
11 sep. da boede jeg i lejlighed med Jeppe og endte med at sidde og se tv hele dagen..vejret var godt og verden ikke det samme mere..
Hvor var I..kan I huske det..??
Knus Eva..
Ja, det er rigtig... Det er sådanne ting, ligesom når man spørger min farmor, hvor hun var, da hun hørte at kennedy var død....
Da Diana var død, var jeg lige kommet ud af badet... Der var radioavis på min mors køkkenradio og jeg kan huske, vi begge to bare stod og gloede på den der radio og tænkte: HVad siger manden?... mmm....

Da det var 11. september var jeg på arbejde i Hørsholm. Jeg havde kontor med vinduer ud til et grønt område. Jeg havde en radio stående... Det var snart fyraften og der var børneradio. elskede at høre børneradio... I slutningen af børneradio ca 10 i hel, kommer der en forvirret radioavis dame stemme ind børneradio og siger. Der er vidst fløjet et fly ind i world trade center...

tænkte jeg bare... Jeg sad bare og tænkte WHAT?!...
Jeg gik ind til mine kollegaer og sagde, hør lige her, hvad de sagde. og de var bare sådan AIII Det må være en joke... - Vi prøvede at gå på nettet for at se, nettet bragede ned med et brag. Sad og lyttede til radioavis...
På vejen hjem var jeg bange. Jeg var sikker på at det var 3. verdenskrig (hvilket det jo også har vist sig at være...

på en måde) min daværende kæreste var soldat og jeg havde ikke lyst til at han skulle i krig...
Jeg tog ud til min veninde og hendes kæreste. VI sad og så CNN hele aftenen. Jeg havde ikke lyst til at være alene.
Det var en meget surreal dag aften og dagene efter...
Jeg vil nok også huske igår aftes, da jeg fik sms'en med MJ's død...
Anmeld